Kolejne punkty Feel the Chill w centrach handlowych

Feel the Chill w Złotych Tarasach

Feel the Chill w Złotych Tarasach

Już 25 października Feel the Chill otworzy punkty – własny w Poznań City Center i franczyzowy w Centrum Handlowym Riviera w Gdyni. Firma zakłada, że kolejne yogurt bary marki będą otwierane w większości w oparciu o model franczyzowy. Obecnie dla spółki jest to priorytetowy obszar działalności biznesowej.

– Przez blisko trzy lata na terenie całego kraju otworzyliśmy 11 lokali własnych, 2 franczyzowe i 6 jednostek mobilnych. Firma rozwija się bardzo dynamicznie, ale branża gastronomiczna wymaga ogromnego zaangażowania i opieki nad każdym z punktów – powiedział Mateusz Stachowiak, prezes Feel the Chill. – Dlatego zdecydowaliśmy się przekazać własną wiedzę i doświadczenie partnerom biznesowym, dzięki czemu firma będzie mogła rozwijać się zapewniając klientom wysoką jakość naszych usług – dodaje.

Zdaniem Andrzeja Lorka, specjalisty ds. franchisingu, franczyza jest korzystna dla obu stron. Franczyzobiorca zmniejsza ryzyko inwestycyjne, a firma macierzysta może rozwinąć swoje portfolio. Często franczyzodawca niesłusznie postrzegany jest jako duży gracz rynkowy. Tymczasem małe przedsiębiorstwa również z powodzeniem funkcjonują w oparciu o ten model, dzięki czemu zmniejszają koszty własne i docierają do większego grona odbiorców usług. Jest to szczególnie widoczne w gastronomii. Restauratorzy – franczyzodawcy, przy szybkim rozwoju sieci punktów własnych, napotykają na problem związany z centralnym zarządzaniem placówkami. Kłopotem staje się głównie odległość między lokalami. Wówczas sprzedaż licencji franczyzowych dla franczyzobiorców jest najlepszym rozwiązaniem. Franczyzobiorca z powodzeniem korzysta przy tym z renomy i przywiązania klienta do danej marki zmniejszając ryzyko płynące z prowadzenia własnej działalności gospodarczej – dodaje Andrzej Lorek.

Feel the Chill Polska to sieć punktów samoobsługowych z jogurtami mrożonymi. Punkty Feel the Chill oferują jogurty naturalne, smakowe, sałatki owocowe, świeże soki, smoothie, shake, a także kawę. Punkty sieci zlokalizowane są głównie w galeriach handlowych (m.in. Złote Tarasy, Manufaktura, Pasaż Grunwaldzki, Galeria Bałtycka). Minimalna powierzchnia stoiska Feel the Chill to ok. 15 mkw.

Reklama

Galeria Jurajska