Firma Yes planuje do końca roku otworzyć kilka salonów z biżuterią w centrach handlowych. Nowe salony sieci znajdą się w nowo otwieranych lub rozbudowywanych galeriach na terenie kraju.

– Obecnie sieć Yes tworzy 108 salonów. Do końca bieżącego roku na pewno uruchomimy jeszcze 4 sklepy pod szyldem Yes. Znajdą się one w DH Renoma we Wrocławiu, w CH Poznań City Center, w CH Riviera w Gdyni oraz w Galerii Bronowice w Krakowie. Planujemy powiększenie sieci także otwierając jeden salon formatu Yes Prestige w Domu Mody Klif w Warszawie. Dalece zaawansowane są też przygotowania do jeszcze innych otwarć w istniejących centrach handlowych o ugruntowanej pozycji na rynku, zlokalizowanych w największych miastach Polski – mówi w rozmowie z Retailnet Paweł Korobacz, dyrektor ds. ekspansji i organizacji sieci detalicznej Yes.

– Aktualnie preferujemy lokalizacje o powierzchni 40-55 metrów kwadratowych, najlepiej narożnikowe, położone w eksponowanym punkcie centrum handlowego, w miejscach o dużym stopniu koncentracji trafficu, w bezpośrednim sąsiedztwie anchorów i wiodących marek z branży modowej i beauty – dodaje Paweł Korobacz.

W ostatnich tygodniach otwarto salon sieci Yes w Galerii Katowickiej. W sierpniu sieć Yes zaprezentowała salon w nowej odsłonie w Starym Browarze w Poznaniu. Przy projektowaniu nowego wystroju sklepu uwzględnione zostały przede wszystkim wymagania współczesnych konsumentów, którzy poza walorami użytkowymi, cenią także atmosferę miejsca i dopracowany design.

Salony Yes w nowej aranżacji mają zapewnić klientom wygodę w zakupach. Wśród kolorów przeważają ciepłe, pastelowe odcienie rozbielonej zieleni i beżu, wzmocnione akcentami w żywych barwach. Miękkie sofy oraz drewniane meble mają zapewnić poczucie komfortu, a wykorzystane geometryczne motywy podkreślają stylowy charakter wnętrz.