Rośnie odwiedzalność w centrach handlowych

Centrum Handlowe Galaxy

Centrum Handlowe Galaxy

FootFall Indeks Polska od 30 września do 6 października 2013 wzrósł o 20,3 proc. w porównaniu z poprzednim tygodniem i wyniósł 105,78 pkt. Natomiast w skali rok do roku odwiedzalność w centrach handlowych spadła o 2,8 proc. – informuje firma Experian.

Czterdziesty tydzień w roku to od dawna szczyt Indeksu FootFall. Polacy tłumnie odwiedzają centra handlowe, a większość sieci odnotowuje obroty prawie tak wysokie jak w grudniu. W tym roku mamy skokowy wzrost w porównaniu tygodniowym o ponad dwadzieścia procent. Mimo to wynik z zeszłego roku był nieco lepszy, bo porównanie roczne traci prawie trzy procent. Strata skumulowana wróciła do poziomu 3.8 proc. i jest bardzo prawdopodobne, że na koniec roku ten rezultat nie zostanie poprawiony (z małymi wahnięciami na korzyść tegorocznego rezultatu w grudniu).

Experian plc. to irlandzka spółka, która prowadzi cotygodniowe badania liczby klientów w polskich centrach handlowych. Experian zbiera dane do analiz w blisko 900 obiektach handlowych, w ponad 40 krajach. Na podstawie tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty pokazujące odwiedzalność obiektów handlowych.

Reklama

Galeria Jurajska