Nowe marki w Domu Mody Klif

Dom Mody Klif

Dom Mody Klif

Rok 2013 w warszawskim Domu Mody Klif obfituje w zmiany. Po zakończonej modernizacji, centrum zmieniło swoje oblicze i regularnie powiększa ofertę o kolejne salony. Do tej pory w spisie najemców pojawiło się aż 11 nowych pozycji. Do końca roku ta liczba wzrośnie o kolejne, m.in. H&M z pierwszym w Warszawie konceptem Home.

Dom Mody Klif to uznana galeria handlowa o powierzchni 18 tys. mkw., w której na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 butików prestiżowych marek. W tym roku, w ślad za niedawną zmianą fasady i remontem wnętrz Klifu, poszerzyło się również grono najemców. Pojawiły się cenione polskie i międzynarodowe marki odzieżowe jak: Gerry Weber, Napapijri, Tommy Hilfiger, Desaro czy Hera oraz oferujące biżuterię i akcesoria – Tous i Yes Prestige, a także COS (druga lokalizacja w stolicy i pierwszy salon w centrum handlowym w Warszawie) oraz  salon Imperium, gdzie dostępne są m.in. marka Luisa Cerano.  Klienci mogą też zrobić zakupy w luksusowych Delikatesach Alma, w których funkcjonuje pierwsza w Polsce Aleja Szampańska. Do końca roku w Domu Mody Klif otwarte zostanie jeszcze H&M z pierwszym w Warszawie konceptem Home. Do grona najemców centrum dołączyły też Księgarnie Matras a już niedługo swój oddział otworzy łączący aptekę, drogerię i perfumerię Super-Pharm.

– Tak duża liczba nowych salonów na zakończenie 2013 roku pokazuje, że zmiany, które zapoczątkowaliśmy w ubiegłym roku dostrzegają nie tylko klienci, ale również najemcy – powiedziała Agnieszka Borkowska, Asset Manager, AEW Europe.

Nowe marki w 2013 roku: Delikatesy Alma, Desaro, Dolce Vita (w nowej, powiększonej odsłonie), COS, Gerry Weber, H&M z konceptem Home, Hera, Imperium, Księgarnie Matras, Napapijri, Tommy Hilfiger, Super-Pharm, Tous, Yes Prestige (drugi taki projekt, który został zrealizowany w Polsce). W marcu 2014 swój salon otworzy Gratson z takimi markami jak: Frankie Morello, Gaultier 2, SeebyChloe czy MM6. Dodatkowo Dom Mody Klif rozwija zakres swoich usług. Obecnie poza bezpłatnym pakietem konsultacji profesjonalnych stylistek, konsultacji w zakresie doboru perfum w Perfumerii Quality Missala a także w zakresie stylizacji włosów u Rafała Miodka – właściciela salonu Miodek Hair House, można także skorzystać z poszerzonej bezpłatnej usługi concierge. Z jej pomocą można w Klifie zamówić bukiet kwiatów, zamówić miejsce w restauracji czy tez poprosić o zaniesienie zakupów do samochodu.

Właścicielem Domu Mody Klif jest Paige Investments, natomiast zarządcą BNP Paribas Real Estate.

Reklama

Galeria Jurajska