W październiku 2013 roku ruszyła nowa strona internetowa www.piotripawel.pl. O wyzwaniach związanych z przygotowaniem nowej odsłony oraz innowacyjnych funkcjach i rozwiązaniach dotyczących esklepu rozmawiamy z Maciejem Pokrzywińskim, dyrektorem generalnym IT Company.

Co wyróżnia nową stronę www.piotripawel.pl?

Przede wszystkim innowacyjność i rozwiązania technologiczne, w tym nasz autorski CMS. Jako wykonawca zapewniliśmy sieci Piotr i Paweł nie tylko szereg innowacji istotnych pod kątem aspektów handlowych, ale zadbaliśmy również o techniki przyjazne użytkownikowi. Od strony handlowej  skupiliśmy się na możliwości stargetowania oferty dzięki zastosowaniu geolokalizacji oraz stworzyliśmy mapę sklepów z zaawansowanym wyszukiwaniem. Jakim nie zdradzę, zapraszam do sprawdzenia osobiście. Dodatkowo dzięki czytelnej ikonografice na stronie głównej, umożliwiliśmy dostęp do szerokiej gamy ofertowej sklepu m.in. e-sklepu Piotra i Pawła, gazetki, karty rabatowej, aplikacji na telefon, Marki Własnej, aktualności, a nawet profilu facebookowego sieci, bez konieczności przechodzenia pomiędzy podstronami. Tym kryterium kierowaliśmy się zresztą nie tylko na stronie głównej. Chcieliśmy też oszczędzić użytkownikom scrollowania strony, dlatego zamknęliśmy się w niemal jednoekranowym widoku. Technologicznie poszliśmy bardzo szeroko. Strona jest responsywna. Dzięki naszemu CMS-owi administrator może na żywo dokonywać zmian we wszystkich elementach i ich lokalizacji na widoku strony. Tu istotna była dla nas potrzeba klienta, który chciał mieć pełną możliwość samodzielnej edycji strony.

Jak przebiegała współpraca z siecią?

Z Piotrem i Pawłem współpracujemy przy mniejszych i większych zleceniach marketingowych. Nie ukrywam, że cieszymy się, że obdarzył nas zaufaniem i powierzył nam tak istotną kwestię jak stworzenie strony www. Zaczęliśmy od briefu, który zresztą świetnie przygotowany przez osoby z działu marketingu dał nam pełny obraz projektu;  założenia i oczekiwania odnośnie strony. W końcu połowa sukcesu to skonkretyzowane oczekiwania klienta.

Czym kierowaliście się przy realizacji projektu dla poznańskiej sieci?

Tym, by jak najlepiej spełnić oczekiwania klienta, wykorzystując maksymalnie zaawansowane technologie. Każda nasza realizacja to wizytówka naszej firmy, nie możemy pozwolić sobie na bylejakość. Zależy nam na zadowoleniu klienta, którego nie chcemy ze sobą wiązać na siłę. Wierzymy, że jeśli się sprawdzimy, sam będzie do nas wracał.  Moim zdaniem to nasz silny atut.

Dlaczego realizację projektu strony internetowej sieci supermarketów powierzono firmie informatycznej, a nie agencji reklamowej?

Powierzanie realizacji stron www firmom z branży IT  jest na rynku dość  rzadko spotykanym zjawiskiem, a szkoda, bo nie tylko agencje potrafią tworzyć dobre strony zarówno pod kątem technik usability jak i innowacyjności. My potrafimy je robić, a robimy naprawdę duże projekty.

Co wyróżnia Was na rynku firm informatycznych? Konkurencja jest bowiem spora.

Specjalizujemy się w dostarczaniu klientom outsourcingu usług IT oraz oprogramowania i zaawansowanych stron internetowych. To co nas wyróżnia to dział graficzny, który dba o to, by nasze projekty były nie tylko doskonałe technologicznie, ale i atrakcyjne wizualnie, a przede wszystkim przyjazne dla użytkownika. Wychodzimy poza czysty kod  tworząc elastyczną  firmę, która korzysta ze swoich autorskich rozwiązań. Realizujemy  projekty grubego kalibru, mamy optymalnej wielkości zespół, co ułatwia komunikację  i współpracę, a do tego dysponujemy swoim zapleczem informatycznym, więc klientom możemy zaoferować prawie wszystko. Sky is the limit.