5.10.15. stawia na ekspansję w Europie Wschodniej

Salon 5.10.15 w Kaliningradzie

Spółka Komex, właściciel marki 5.10.15. do końca 2013 roku planuje otwarcie około 40 salonów w kraju. Dotychczas  otwartych zostało 29 nowych sklepów. Spółka stawia przede wszystkim na ekspansję w kraju za pomocą franczyzy oraz na rozwój w Europie Wschodniej.

– Koncept rozwija się szybko dlatego, że mamy wielu partnerów zainteresowanych i gotowych do współpracy. Produkt jest przystępny cenowo, a my dajemy pełen know – how i bierzemy na siebie całą odpowiedzialność za towar, w który klient nie musi inwestować. Jesteśmy elastyczni co do metrażu.  Dostosowanie naszego konceptu do mniejszych, często dużo bardziej dostępnych na rynku  metraży (nawet 50-60 mkw.) oraz wejście franczyzobiorców do większych miast to kolejne kroki, które podjęliśmy w tym roku. W październiku uruchomiliśmy 7 nowych salonów. Daje nam to napęd do podejmowania kolejnych wyzwań – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Marek Czupryna, prezes 5.10.15.

Strategia sprzedaży eksportowej spółki zakłada dalszą ekspansję w Europie Wschodniej. W Rosji otwarto do tej pory 3 sklepy monobrandowe. Do końca roku, firma planuje jeszcze 3 nowe otwarcia, w tym pierwszego sklepu w stolicy Białorusi.

– Rozwój sprzedaży poza Polską to również sprzedaż do innych krajów takich jak Bułgaria, Mołdawia czy Gruzja – mówi Marek Czupryna. Mamy już wiele planów na rok 2014. Cały czas pojawiają się nowe interesujące rynki na których aktywnie  rozmawiamy z nowymi partnerami biznesowymi.

5.10.15. oferuje ubranka, obuwie i akcesoria dla dzieci w wieku od 0 do 12 lat. Oprócz tradycyjnych kanałów sprzedaży pełną ofertę produktów marki 5.10.15. można znaleźć w sklepie internetowym www.51015kids.eu.

Reklama

Galeria Jurajska