Klienci Marks & Spencer wciąż doceniają produkty spożywcze i sklep online

Firma Marks & Spencer w ostatnim raporcie poinformowała, że sprzedaż produktów spożywczych sygnowanych logo M&S w pierwszym kwartale 2013 wzrosła o 4,5 proc, w kolejnym kwartale zanotowała wzrost o 6 proc. a w całym pierwszym półroczu 2013 osiągnęła wzrost na poziomie 5,3 proc.

Firma osiągnęła także duże wzrosty sprzedaży w sklepie internetowym. W pierwszym kwartale 2013 sklep online zanotował wzrost sprzedaży o 29,9 proc, w drugim kwartale o 27,2 proc, a w całym pierwszym półroczu M&S.com zanotował 28,5 proc. wzrostu.

Sprzedaż całej firmy Marks & Spencer również zanotowała wzrost. W pierwszym kwartale 2013 było to 3,3 proc, w drugim kwartale 3,8 proc, a w całym pierwszym półroczu 3,6 proc.

Jak poinformował w komunikacie Marc Bolland, Chief Executive, Marks & Spencer zrobił kolejny postęp w zakresie sprzedaży produktów spożywczych, sprzedaży międzynarodowej oraz online. Obecnie priorytetem firmy jest wzmocnienie pozycji odzieży damskiej. We wrześniu  firma M&S wprowadziła na rynek nowe kolekcje, którym towarzyszyły nowe reklamy, poprawiono także formaty sklepów. Jesienno-zimowe kolekcje zostały dobrze przyjęte przez klientów.

Reklama

Galeria Jurajska