Groupon srzedaż internetowa

Nowa odsłona Groupona to część strategii, która ma na celu przeobrażenie serwisu z ofertami zniżkowymi w normalną platformę handlową – podaje dziennik USA Today. Nowa strona umożliwia łatwiejsze i bardziej spersonalizowane wyszukiwanie.

Groupon e-commerce

Na nowej stronie Groupon zdecydowanie bardziej wyeksponował panel wyszukiwania, a sama wyszukiwarka zyskała funkcję sugestywnego auto-uzupełniania wpisywanej treści. Oferty zawierające wpisane w nią słowa będzie też można łatwiej znaleźć dzięki ich podświetleniu.

Serwis ma zapisywać historię aktywności swoich użytkowników, tak aby pamiętać o ich preferencjach oraz dokonanych zakupach podczas kolejnych wizyt i proponować zbliżone oferty. Groupon zadbał też o rekomendacje produktów w oparciu o zakupy dokonane przez użytkowników o podobnych zainteresowaniach.

Dzięki odświeżonej platformie i sprawniejszej wyszukiwarce dostawca okazyjnych ofert zakupowych i usługowych chce wywalczyć sobie mocniejszą pozycję na rynku e-commerce – czytamy w USA Today. “Nowa strona to pierwszy ważny krok w kierunku stworzenia serwisu do handlu w sieci” – mówi w rozmowie z dziennikiem Eric Lefkofsky, szef Groupona.

„Musimy fundamentalnie zmienić podejście klientów do platformy, i do tego jak ludzie postrzegają Groupon. W przeszłości otwierając skrzynkę spodziewali się, że trafią na nasze maile z okazją dnia. Teraz chcemy, aby sami wchodzili na Groupon, kiedy wychodzą z domu i rozglądają się za produktami bądź usługami. Nie będzie to proste, ale mamy nadzieję, że się uda” – dodaje Lefkofsky.

Nową stronę można traktować jako przełom w rozwoju platformy i pierwszą poważną zmianę w sposobie funkcjonowania serwisu pod kierownictwem jego nowego szefa.  Lefkofsky przejął stanowisko prezesa kilka miesięcy temu od współ-założyciela Groupona, Andrew Masona, zwolnionego przez zarząd za zaniedbania finansowe – pisze USA Today.