Redberry planuje kolejne otwarcia

Redberry

Redberry

Mapa lokali Redberry powiększa się o nowe lokalizacje w centrach i galeriach handlowych. W tym roku do grona miast goszczących placówki firmy dołączyły już Toruń oraz Białystok. Firma właśnie otworzyła kolejny punkt, tym razem w CH Riviera w Gdynii.

Punkt w CH Riviera jest lokalem o wielkości ok 35 mkw., z sześcioma stolikami. Jak podkreśla szef marketingu spółki Agata Swornowska, Gdynia to obiecujące i strategiczne miasto. Jego mieszkańcy podążają za trendami i rozumieją bliską Redberry filozofię fit & fun.

Obecnie marka prowadzi działalność w największych centrach handlowych w Warszawie takich jak Złote Tarasy, Arkadia i Blue City oraz na Dworcu PKP. Posiada również lokal we Wrocławiu w CH Magnolia, w Toruniu w CHR Toruń Plaza oraz w Białymstoku w CH Atrium Biała.

– Galeria Riviera to nowoczesne centrum z bogatą siecią sklepów modowych. Uzupełnienie jej oferty o bar ze zdrowymi, jogurtowymi przekąskami Redberry jest dobrze przemyślaną strategią – podkreślają przedstawiciele sieci.

Redberry jak dotychczas konsekwentnie realizuje swój plan biznesowy i zapowiada otwarcie kolejnych lokali w najważniejszych miastach w Polsce. W tym roku spółka planuje jeszcze otwarcie punktu handlowego w Krakowie, a w 2014 roku w CH Atrium Felicity w Lublinie.

– Trwają także rozmowy z innymi miastami i galeriami – podsumowuje Agata Swornowska reprezentująca spółkę Redberry Polska.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016