Vero Moda optymalizuje liczbę salonów

Kolekcja Vero Moda

W naszym kraju obecnie działa 46 salonów marki Vero Moda oferującej damską odzież, z czego 19 znajduje się w centrach outletowych. Salony wyprzedażowe sieci mierzą średnio 250 mkw. Regularne sklepy Vero Moda są mniejsze i zajmują ok. 150-180 mkw.

W bieżącym roku obrotowym firma Bestseller Retail sp. z o.o., która odpowiada za ekspansję brandu w Polsce, otworzyła trzy salony Vero Moda w CH Factory Annopol, Outlet Park Szczecin oraz Galerii Rzeszów.

Jak ustaliła redakcja Retailnet w najbliższym czasie firma Bestseller Retail nie planuje kolejnych otwarć sieci w Polsce, ponieważ skupi się na rozwoju innej marki z portfolio spółki.

– Obecnie zależy nam przede wszystkim na kolejnych otwarciach sklepów sieci Only. Analizujemy wyniki sklepów Vero Moda, dlatego planujemy zamknięcia kilku najmniej dochodowych placówek – usłyszeliśmy w biurze firmy Bestseller Retail sp. z o.o. Firma nie informuje ile dokładnie zostanie zamkniętych salonów.

Vero Moda jest flagową marką duńskiej grupy odzieżowej Bestseller. Brand oferuje odzież i dodatki dla młodych kobiet. Większość sklepów brandu w Polsce znajduje się w centrach handlowych. Vero Moda posiada łącznie ponad 1000 sklepów w Europie, 1600 salonów w Chinach, a także rozwija swoją sieć sprzedaży w Indiach i w Kanadzie. Marka dostępna jest w 45 krajach i łącznie w ponad 3800 punktach sprzedaży. Produkty marki są także dostępne w globalnym sklepie internetowym.

Marka należy do duńskiej grupy odzieżowej Bestseller A/S, która posiada także w swoim portfolio marki: Only, Jack & Jones, Selected, Pieces, Vila Clothes, Junarose, Mamalicious, Name It, Object Collectors Item oraz Outfitters Nation.

Grupa Bestseller sprzedaje swoje produkty na 46 rynkach w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Azji i w Kanadzie w 12 multibrandowych salonach a także za pośrednictwem ponad 2800 sklepów, z czego ponad 300 zlokalizowanych jest w Danii.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016