Redan: mocne przyspieszenie w listopadzie 2013

Kolekcja Top Secret

Kolekcja Top Secret

Obroty Grupy Redan, właściciela marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontowej TextilMarket, wzrosły w listopadzie 2013 roku (licząc rok do roku) o 23 proc. – do 43 mln zł. Zarząd Redan SA liczy na udaną sprzedaż w grudniu

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskanych w listopadzie obrotów, zarówno w segmencie dyskontowym, jak i modowym. Bardzo dobrą passę kontynuowała sieć TextilMarket, która w minionym miesiącu poprawiła sprzedaż, licząc rok do roku, o ponad jedną czwartą, przy utrzymaniu powierzchni handlowej praktycznie na poziomie z 2012 roku. Jednocześnie segment fashion odrobił w listopadzie obroty utracone w poprzednim miesiącu. To dobry prognostyk na udaną grudniową sprzedaż, która ze względu na sezonowość ma kluczowe znaczenie w branży – mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

Narastająco przez 11 miesięcy przychody Grupy Redan sięgają 410,7 mln zł, czyli 7,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Na koniec listopada powierzchnia handlowa sieci wyniosła 100,5 tys. mkw., co oznacza 1,4 proc. przyrost rok do roku.

– Segment dyskontowy stanowi silny fundament do budowania wyniku w tym roku – podkreślił Bogusz Kruszyński. Sieć TextilMarket w listopadzie osiągnęła obroty w wysokości 21,4 mln zł, czyli o 27 proc. większe niż przed rokiem. Sprzedaż od stycznia do listopada br. wynosiła 210,5 mln zł i była wyższa o ok. 7 proc. r./r. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec listopada składała się z 283 sklepów o łącznej powierzchni 61,6 tys. mkw., co oznacza przyrost o niecałe 1 proc.

– W segmencie modowym dobra sprzedaż uzyskana w listopadzie potwierdziła, że przygotowana kolekcja jesienno/zimowa odpowiada na potrzeby klientów. W minionym miesiącu, kiedy sklepy były już prawidłowo zatowarowane, osiągnęliśmy znaczącą poprawę obrotów. Były one wyższe o 20 proc., licząc rok do roku., i o 14,5 proc., licząc miesiąc do miesiąca. W znaczącej poprawie z pewnością pomogły również prowadzone działania wspierające sprzedaż – powiedział wiceprezes Redan SA.

Redan SA jest operatorem detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono- i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Trolli Drywash oraz dyskontowe sklepy Textilmarket.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska