Vagabond planuje kolejne otwarcia w Polsce

Salon Vagabond

Salon Vagabond

– W 2014 rok planujemy powiększyć sieć sklepów Vagabond o dwie lokalizacje. Skupiamy się na najlepszych galeriach handlowych w największych miastach. Przede wszystkim chcemy otworzyć sklepy w Warszawie. Obecnie jesteśmy na etapie rozmów z wynajmującymi – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Przemysław Hetko, dyrektor zarządzający Vagabond Polska sp. z o.o.

– W tym roku otworzyliśmy salon Vagabond w kompleksie Poznań City Center. Zamknęliśmy jeden nierentowny punkt, który funkcjonował w łódzkiej Manufakturze. Natomiast dla poprawy wyników sprzedaży sklep we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim zmienił lokalizację. Obecnie znajduje się na parterze galerii – dodał Przemysław Hetko.

Obecnie w Polsce funkcjonują cztery butiki marki Vagabond w centrach handlowych: Złote Tarasy (Warszawa), Pasaż Grunwaldzki (Wrocław), Poznań City Center oraz Galeria Bałtycka (Gdańsk). Średnia powierzchnia otwieranych butików wynosi 100 mkw.

Spółka Vagabond Polska sp. z o.o. została zarejestrowana w Polsce we wrześniu 2006 roku. Jej właścicielem jest firma Vagabond International AB. Spółka prowadzi również sklep internetowy dla polskich klientów. Wszystkie e-sklepy obsługiwane są przez centralę w Szwecji.

Vagabond International AB to szwedzka firma rodzinna, która powstała w latach 60. i zajmuje się produkcją i sprzedażą obuwia. Butiki Vagabond zlokalizowane są w 25 krajach. W Europie jest ponad 40 salonów firmowych. Znajdują się m.in. w Szwecji, Finlandii, Danii, Niemczech, Czechach, na Węgrzech, w Rosji, we Francji, na Litwie, Ukrainie, w Kazachstanie, Turcji, Wielkiej Brytanii. Vagabond w roku obrotowym 2011–2012 osiągnęła obroty na poziomie 47 mln euro.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016