Galeria Jurajska
Galeria Jurajska

Galeria Jurajska poszerza swoją ofertę adresowaną do najmłodszych i ich rodziców. W centrum został właśnie otwarty „Bajkowy Labirynt” – plac zabaw, będący konceptem stworzonym przez spółkę RO-AN.

Więcej atrakcji dla dzieci

Galeria Jurajska stawia na najmłodszych. Do tego grona najemców dołączył właśnie plac zabaw „Bajkowy Labirynt”. Mająca ponad 220 mkw. strefa rozrywki i zabawy dla najmłodszych, wyposażona została m.in. w huśtawki, zjeżdżalnię z basenem wypełnionym plastikowymi kulkami, tor z przeszkodami i kącik zabaw przeznaczony dla dzieci w wieku 0-3 lat.

Ponad to w „Bajkowym Labiryncie” znajduje się także salka urodzinowa oraz strefa z modułami edukacyjnymi, w których najmłodsi mogą rozwijać swoje umiejętności motoryczne i edukacyjne. Dla Galerii Jurajskiej jest to pierwszy tego typu najemca.

– Zaproszenie „Bajkowego Labiryntu” do grona najemców w znaczy sposób podnosi atrakcyjność naszego centrum wśród rodziców, którzy robią zakupy z dziećmi. Zyskują oni miejsce, w którym podczas wizyty w galerii można pozostawić dziecko pod profesjonalną opieką. Maluchy z kolei dostają wielofunkcyjny plac zabaw, który bawi i edukuje, ale także stwarza dodatkowe możliwości m.in. organizacji urodzin – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Szersza oferta

Dla Galerii Jurajskiej jest to już 4 najemca z ofertą skierowaną do najmłodszych, jaki pojawia się w centrum w ostatnich 3 miesiącach. W listopadzie swoje salony otwarły tu sieć zabawkarska Toy Planet oraz Centrum Gier Bard, wcześniej Smyk. Oprócz nich swoje dedykowane sklepy z odzieżą dla najmłodszych w centrum mają także Wójcik, Coccodrillo i Reserved Kids.

– Galeria Jurajska to rodzinne centrum, aż 77 proc. naszych klientów to rodziny z dziećmi, które od galerii oczekują nie tylko dobrze rozwiniętej oferty odzieżowej i restauracyjnej, ale także bogatej oferty dla najmłodszych. To główny powód, dla którego kładziemy ostatnio tak duży nacisk na rozwój tego segmentu ofertowego naszego centrum – mówi Katarzyna Korpak.

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre SA (GTC) w Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku. Galeria Jurajska usytuowana jest w Alei Wojska Polskiego 207. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 tys. mkw., z czego 49 tys. mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści prawie 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. W ofercie Galerii Jurajskiej znajdują się sklepy marek polskich i międzynarodowych. Dla wielu z nich jest to debiut na lokalnym rynku handlowym. Swoje sklepy w Galerii Jurajskiej otworzyły m.in. Alma, grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Douglas, Promod, Trussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2 tys. samochodów.