Shopping Center Forum 2014
Shopping Center Forum 2014

Na trzy tygodnie przed rozpoczęciem zimowej edycji Shopping Center Forum 2015 swój udział w wydarzeniu potwierdziło już 400 uczestników związanych z rynkiem retail, w tym sto kilkadziesiąt osób reprezentujących sieci handlowe.

Kluczowi najemcy

Codziennie kolejni najemcy decydują się na dołączenie do grona uczestników SCF 2015, by zaprezentować właścicielom i zarządcom centrów handlowych swoją strategię rozwoju i wyszukać odpowiednie lokalizacje dla swoich sklepów.

Wśród przedstawicieli sieci handlowych są prezesi i szefowie ekspansji m.in.:

  • Inditex (Zara, Pull and Bear, Bershka, Zara Home, Stradivarius, Oysho, Massimo Dutti), Rossmann
  • LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay),
  • H&M,
  • CCC
  • Pepco
  • Tous
  • Michael Kors
  • Wójcik Fashion
  • Douglas
  • RTV Euro AGD
  • Martes Sport

Nowa formuła Forum

SCF 2015 Winter Edition to nie tylko prawie dwa dni intensywnych rozmów biznesowych. Podczas Forum odbędą się również konferencje na których podjęta zostanie próba odpowiedzi na pytanie: jak będzie kształtował się rynek centrów handlowych w dobie sprzedaży wielokanałowej.

  • W ramach paneli dyskusyjnych prelegenci z Polski i za granicy poruszą trzy zasadnicze kwestie:
  • finansowanie inwestycji w dobie omnichannel retailing
  • jak zmienią się umowy najmu
  • jaki wpływ na sprzedaż i funkcjonowanie centrów handlowych będą miały nowoczesne technologie

Ponadto uczestnicy SCF 2015 będą mogli korzystać z wielu dotychczas niedostępnych rozwiązań technologicznych. Między innymi mobilnej aplikacji Evigo Event app, która pozwoli umawiać się na spotkania, zamieszczać posty, zdjęcia i komentarze. Natomiast w hali wystawienniczej zainstalowane zostaną beacony – nowoczesne urządzenia umożliwiające natychmiastowe przesyłanie danych do urządzeń mobilnych wszystkich uczestników Forum.

Shopping Center Forum 2015 Winter Edition odbędzie się 3 marca na stadionie Legii Warszawa, przy ul. Łazienkowskiej 3. Tego dnia w jednym miejscu będą wszyscy, którzy decydują o rozwoju rynku powierzchni handlowych w regionie CEE.