Rusza druga faza budowy Outlet Park Szczecin

Outlet Park Szczecin

Spółka Echo Investment przystępuje do realizacji drugiego etapu Outlet Park Szczecin. Wykonawcą stanu surowego inwestycji jest firma Eresco, a inwestycja zostanie zakończona w IV kwartale br. Outlet Park Szczecin w drugim etapie powiększy się o blisko 5 tys. mkw.

– Mamy już podpisane umowy m.in. z siecią Diverse, która w nowej części obiektu otworzy sklep w formule outlet o powierzchni 340 mkw., a także z firmą CCC (1 tys. mkw.) i Hebe (400 mkw. ). Do grona najemców dołączył również sklep Simple, który oferować będzie towar w systemie wyprzedażowym – mówi dla Retailnet Michał Banasik, leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Bardzo dobre wyniki pierwszej fazy projektu

– Chcemy skoncentrować się na modzie damskiej, dlatego prowadzimy zaawansowane rozmowy z takimi markami, jak m.in. Monnari, Gerry Weber, Molton, Bialcon, Volcano. Finalizujemy rozmowy z dużym sieciowym najemcą, który zainteresowany jest powierzchnią 600 mkw. Obserwujemy duże zainteresowanie firm, które znają bardzo dobre wyniki pierwszej fazy tego projektu – dodaje Michał Banasik.

Sto sklepów w outlecie

Po zakończeniu realizacji drugiego etapu, Outlet Park Szczecin będzie dysponował łącznie 21,3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Klienci będą mieli do dyspozycji 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych.

– Decyzja o uruchomieniu kolejnych faz tego projektu to naturalna konsekwencja sukcesu Outlet Park Szczecin. Obiekt w ubiegłym roku odwiedziło blisko 2,5 mln osób, co dało 4 miejsce w Polsce. To bardzo dobry wynik, zważywszy, że jak na razie jest to najmniejszy outlet w kraju. Pierwszy etap naszej inwestycja ma niespełna 17 tys. mkw., podczas gdy średnia wielkość projektów outletowych w kraju to 20 tys. mkw. – mówi redakcji Retailnet Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

– Na sukces naszej inwestycji składa się m.in. znakomita lokalizacja na Prawobrzeżu, które zamieszkuje 100 tys. osób, a także to, że jest to jedyny obiekt outletowy w regionie zachodniopomorskim zamieszkiwanym przez 2,5 mln ludzi. Znaczenie ma również obecność 7-salowego multipleksu kinowego Helios, takie obiekty generują dodatkową frekwencję, a także sąsiedztwo hipermarketu Real, którego właścicielem jest sieć Auchan. Od początku planowaliśmy realizować ten projekt w trzech etapach. Oprócz 20 nowych sklepów, planujemy również uzupełnienie oferty o klub fitness i centrum medyczne. Całość, po zakończeniu rozbudowy, będzie miała blisko 28 tys. mkw. GLA i będzie jednym z największych obiektów outletowych w Polsce – twierdzi Marcin Materny.

Outlet Park Szczecin zlokalizowany jest na szczecińskim Prawobrzeżu. Obiekt został otwarty 7 listopada 2012 roku. Oferuje markowe produkty 30-70 procent taniej od cen w regularnych sklepach. Dodatkowym atutem inwestycji jest 7-salowe kino Helios i część obiektu, w której mieści się Smyk Megastore i supermarket Piotr i Paweł.

W strefie outletowej dostępne są produkty marek, m.in.: Nike, Puma, Reebok, Adidas, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, Kari, Lee/Wrangler, Wittchen, Kazar, Vero Moda, Jack Jones, Via Roma, Cross Jeans, Atlantic, Lavard, Ecco, Big Star, 4F, Ochnik, LKJ, Mc Arthur, Hot Oil, Wójcik, Lancerto, Gabor, Puere, Milano Shoes, Willsoor, Lee Cooper, Cropp, House, Simple, Mohito. Komercjalizacja prowadzona była we współpracy z CBRE.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016