Projekt centrum handlowego Vivo!
Projekt centrum handlowego Vivo!

Centrum handlowe Vivo! w Stalowej Woli przyciąga marki zarówno międzynarodowe jak i krajowe. Umowę najmu podpisała m.in. francuska sieć supermarketów Intermarché, która w budowanym obiekcie będzie funkcjonować jako operator spożywczy.

Wśród innych marek, które zawarły już kontrakty na wynajem powierzchni są m.in. H&M, Media Expert oraz Martes Sport.

Kluczowi najemcy

Sieć supermarketów Intermarché posiada w Polsce już ponad 200 sklepów. Kolejny zostanie otwarty w Vivo! Stalowa Wola, gdzie francuska marka wynajęła prawie 2,5 tys. mkw. powierzchni. Operator spożywczy zaproponuje w nowej lokalizacji to, z czego słynie Intermarché, czyli szeroki wybór wysokiej jakości produktów.

H&M, znana marka odzieżowa, zaprezentuje swoje kolekcje na powierzchni prawie 1,8 tys. mkw. Marką z sektora odzieży sportowej w Vivo! Stalowa Wola będzie z kolei Martes Sport, który podpisał umowę najmu na ponad 400 mkw.

Przyszli klienci Vivo! Stalowa Wola będą mogli również skorzystać z oferty jednego z największych graczy na polskim rynku sprzętu AGD i elektroniki użytkowej – Media Expert, który podpisał umowę na wynajem blisko 840 mkw.

Dodatkowo, oferta stalowowolskiego centrum handlowego zostanie wzbogacona o biuro podróży My Travel oraz salon prasowy Kolporter.

Vivo! Stalowa Wola

– Od momentu ogłoszenia naszych planów związanych z powstaniem i rozpoczęciem procesu komercjalizacji, otrzymujemy bardzo pozytywne opinie ze strony najemców. Jesteśmy przekonani, że szeroki i zróżnicowany zakres oferty, a także element mody i rozrywki, na którym się skupiamy, zapewni, że Vivo! Stalowa Wola stanie się nowym punktem nie tylko zakupowej ale także rozrywkowej mapy Stalowej Woli. Informacje o kolejnych najemcach będziemy przekazywali w najbliższym czasie – powiedział Eduard Zehetner, prezes Immofinanz Group.

Vivo! to marka należąca do Immofinanz Group, a projekt w Stalowej Woli jest realizowany przez firmę we współpracy z Acteeum Group. Otwarcie centrum handlowego planowane jest na trzeci kwartał 2015 roku. Obiekt będzie miało blisko 32 tys. mkw. powierzchni najmu z łącznie ponad 80 sklepami.

Immofinanz Group jest wystawcą marcowej edycji Shopping Center Forum 2015. Firma swoje projekty zaprezentuje na stoisku nr 2.5.