Lancerto ujawnia plany biznesowe na 2015 rok

Tomasz Ciąpała, wiceprezes ds. strategii Lancerto SA

Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto SA

Lancerto, marka oferująca eleganckie ubrania dla mężczyzn, w bieżącym roku zamierza uruchomić nowoczesne centrum logistyczne oraz sklep internetowy, a także zwiększyć swoją sieć dystrybucji. Na terenie całej Polski planowane jest otwarcie dziesięciu nowych salonów.

– Docelowo do końca roku planujemy otwarcie 10 salonów własnych. Nieustannie prowadzimy negocjacje odnośnie nowych otwarć, nawet tych planowanych na 2016 rok. Rozmowy z częścią wynajmujących są na zaawansowanym etapie – mówi Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto.

Aktualnie Lancerto zarządza salonami w 32 lokalizacjach w największych polskich miastach i cały czas poszukuje nowych lokalizacji. W pierwszej połowie roku spółka zmodernizuje lub otworzy 6 sklepów własnych. W pierwszym kwartale uruchomione zostaną dwa najnowsze 100-metrowe koncepty marki: w CH Atrium Copernicus w Toruniu i rozbudowanym centrum handlowym Ogrody w Elblągu, gdzie będzie to pierwszy sklep Lancerto w tym mieście. P

Ponadto, w centrum handlowym Factory Ursus w Warszawie w nowej lokalizacji zostanie ponownie otwarty zmodernizowany salon o powierzchni 171 mkw.

Centrum logistyczne

W związku z rozwijającą się siecią sprzedaży zarząd spółki podjął decyzję o budowie centrum logistycznego przy głównej siedzibie firmy. Zakończenie projektu i otwarcie centrum zostało zaplanowane na III kwartał tego roku. Nowa inwestycja będzie jednym z najnowocześniejszych tego typu obiektów logistycznych w Europie Środkowowschodniej, dedykowanych męskiej odzieży formalnej.

Magazyn Lancerto o kubaturze ponad 12,5 tys. metrów sześciennych będzie dysponował dwoma poziomami składowania towarów, które zostaną wyposażone w modułowy system magazynowania, umożliwiający elastyczne zagospodarowanie przestrzeni oraz rozbudowę magazynu w przyszłości. Co więcej, rozwiązanie tego typu pozwoli w razie potrzeby na stworzenie wydzielonych, dodatkowych stref konfekcjonowania. Ze względu na charakter towaru, jakim są w większości garnitury i odzież wizytowa wykonana z naturalnych tkanin, budynek będzie wyposażony w instalacje utrzymujące na stałym poziomie odpowiednią temperaturę i wilgotność powietrza.

Szybsza dystrybucja

– Budowa centrum zaowocuje możliwością szybszej dystrybucji towaru do rosnącej sieci sprzedaży i jeszcze bardziej efektywnego zarządzania logistyką. Ma to niebagatelne znaczenie w kontekście rozbudowy kolekcji Lancerto i rozszerzania jej o nowy asortyment dla mężczyzn. Naturalną konsekwencją rozwoju sieci i dotarcia do nowych grup odbiorców jest budowa efektywnego i wydajnego sklepu internetowego, którego otwarcie zaplanowano na IV kwartał 2015 roku. Budowany obiekt logistyczny będzie miał za zadanie obsłużyć powstający sklep internetowy – dodaje Tomasz Ciąpała.

Salony Lancerto oferują pełen asortyment mody męskiej: garnitury, marynarki, spodnie, smokingi, spinki, paski, szale, buty, kurtki, płaszcze, parasole oraz akcesoria ślubne.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016