Szampańska Zabawa na After Party SCF 2015

Shopping Center Forum

Kilkaset osób wzięło udział we wczorajszym After Party, które zakończyło Shopping Center Forum 2015 Winter Edition.

Udział w After Party był doskonałym zwieńczeniem całodziennych rozmów na Forum, jak i okazją do dobrej zabawy w doborowym towarzystwie. Partnerem After Party była firma Deichmann, międzynarodowa sieć sklepów obuwniczych. Goście bawili się w Klubie Platinium, ul. Fredry 6. Wstęp na After Party był otwarty dla posiadaczy kart VIP.

– Udział przedstawicieli Deichmann w konferencji Shopping Center Forum to stały punkt w kalendarzu naszych wyjazdów służbowych. Okazuje się bowiem, iż nawet w dobie internetu, a w szczególności tele- czy wideokonferencji nic nie zastąpi relacji biznesowych budowanych w drodze osobistych spotkań i rozmów – mówi redakcji Retailnet.pl Anna Strauchold, menedżer ds. najmu i eksploatacji Deichmann-Obuwie sp. z o.o.

Aktualnie Deichmann posiada w Polsce 232 sklepy. W 2015 roku na rozwój sieci firma przeznaczyła budżet inwestycyjny w wysokości ponad 22 mln złotych (większy o 10 proc. niż budżet roku 2014). Pozwoli on na realizację ambitnych planów obejmujących otwarcia nowych sklepów zgodne z harmonogramem, relokacje mniej rentownych placówek i systematyczne zapełnianie „białych plam” na mapie. Założenia obejmujące otwarcie nowych placówek, będą wymagać od firmy zmierzenia się zarówno ze zjawiskiem wewnętrznej konkurencji, jak i dużą konkurencją wewnętrzną przy jednoczesnym spadku siły nabywczej Polaków.

– SCF to oczywiście także wspaniała platforma wymiany wszelkich informacji z rynku nieruchomości. Spotkanie jednego dnia, w jednym miejscu tak szerokiej rzeszy przedstawicieli firm, biorących udział w kreowaniu nowoczesnego handlu to doskonała możliwość skonfrontowania krążących na rynku informacji, ale również wymiany doświadczeń pomiędzy firmami o podobnym profilu działalności – dodała Anna Strauchold.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016