Salon Wojas

Spółka Wojas SA uruchomiła właśnie nowy salon firmowy w Czechach. Sklep zlokalizowany jest w Galerii Šantovka w mieście Ołomuniec.

Wojas w regionie CEE

Nowo otwarty salon jest trzecim punktem sprzedaży sieci Wojas w Czechach. Jego wnętrze zostało zaprojektowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym. Przestrzenny układ białych mebli podkreślają szary kolor ścian oraz zdjęcia ilustrujące proces produkcji obuwia. Sklep Wojas znajduje się w Galerii Šantovka, która jest jednym z dziesięciu największych centrów handlowych w Czechach – o powierzchni 46 tys. mkw.

Pozostała dwa salony Wojas w Czechach znajdują się w Pradze: CH Palladium i CH Tesco Letnany.

Sklepy w kraju

W marcu br. otwarto również sklep firmowy Wojas w nowopowstałym centrum handlowym Tarasy Zamkowe w Lublinie. Jest to 156. salon marki w Polsce, trzeci w Lublinie, a szósty w województwie lubelskim.

Przypomnijmy, w zeszłym roku sieć Wojas poszerzyła się o kilka punktów sprzedaży w centrach handlowych m.in. w Galerii Mokotów (Warszawa), Ogrody (Elbląg), Europa Centralna (Gliwic), CH Gołąbkowice (Nowy Sącz), Atrium Felicity (Lublin), Galeria Amber (Kalisz), Galeria Siedlce, a także na Słowacji w Avon Bratysława.

Spółka obuwnicza

Firma Wojas dysponuje siecią blisko 170 salonów firmowych w Polsce i za granicą oraz produkuje kilkaset tysięcy par obuwia rocznie. Założona w 1990 roku firma Wojas (od 2007 roku spółka akcyjna) to jeden z największych polskich producentów obuwia. W ofercie spółki znajduje się eleganckie skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Ofertę uzupełnia galanteria skórzana – torebki, teczki i paski. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport.

Wiosną 2008 r. Wojas SA zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pozyskany kapitał przeznaczono na rozbudowę i dokapitalizowanie sieci sprzedaży (w ciągu 3 lat liczba salonów niemal się podwoiła), rozbudowę zakładu produkcyjnego oraz rozwój działu wzorniczego. W tym samym roku nabyto 100 proc. udziałów w Wojas Slovakia intensyfikując ekspansję na rynek naszego południowego sąsiada (obecnie sieć słowacka liczy 9 salonów).