Dalsze spadki sprzedaży w restauracjach McDonald’s

McDonald's, fot. ShutterstockW lutym 2015 roku sieć fast foodowa McDonald’s zanotowała 1,7 proc. spadku globalnej sprzedaży like-for-like (w restauracjach działających na rynku od co najmniej 13 miesięcy).

Podobnie było w styczniu 2015 roku, gdy spadek osiągnął poziom 1,8 proc. Jak wynika z raportu spółki, to już dziewiąty miesiąc z rzędu, kiedy spada sprzedaż sieci.

Europie sprzedaż lfl wzrosła o 0,7 proc. Najlepsze wyniki zanotowano w Wielkiej Brytanii i Niemczech, najsłabsze w Rosji.

Ponad 350 lokali w Polsce

McDonald’s, jak poinformowano, kontynuuje zrównoważoną politykę działalności pomimo przeciwności makroekonomicznych w Europie, m.in. poprzez wprowadzanie nowej oferty czy nacisk na najlepiej sprzedawane pozycje w menu.

McDonald’s w Polsce posiada 352 restauracje w ponad 150 miastach. Rekordzistką pod względem liczby restauracji jest Warszawa z 41 lokalizacjami. Na liście lokalizacji znajdują się nie tylko tak duże miasta jak Warszawa czy Łódź, ale również miasta o zdecydowanie mniejszej liczbie mieszkańców, jak np. Dębica, Kępno, Ostrowiec Świętokrzyski, czy Skierniewice.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016