Ryłko powiększa sieć sklepów własnych

Salon Ryłko w Galerii Krakowskiej

Salon Ryłko w Galerii Krakowskiej

Sieć sklepów Ryłko powiększyła się o kolejne lokalizacje w centrach handlowych. – Nowe salony własne powstały w CH Arkady Wrocławskie i CH Tarasy Zamkowe w Lublinie. W marcu br. ruszył również flagowy salon Ryłko w Galerii Krakowskiej – mówi portalowi Retailnet.pl Konrad Grabski, kierownik ds. rozwoju sieci Ryłko, Brawo sp. z o.o.

Nowe sklepy

Pod koniec lutego otwarto ponownie sklep Ryłko w Arkadach Wrocławskich. Sklep został przeniesiony na większą powierzchnię i dostosowany do aktualnej wizualizacji. Obecnie zajmuje 112 mkw. i mieści się na poziomie 1 galerii.

Natomiast w marcu ruszył sklep Ryłko o powierzchni 101 mkw. w CH Tarasy Zamkowe w Lublinie, który mieści się na poziomie 0. Otwarto również flagowy salon marki w Galerii Krakowskiej. Sklep został powiększony oraz dostosowany do najnowszego konceptu sieci. Na potrzeby nowej lokalizacji zaadoptowano lokal o powierzchni 150 mkw., na poziomie +1.

Marka obuwnicza

Ryłko produkuje i sprzedaje obuwie oraz galanterię skórzaną. Obecnie w ramach sieci działa 100 sklepów dostępnych w całej Polsce, w tym 95 salonów własnych i pięć franczyzowych. Wielkość sklepu marki dostosowana jest do potencjału sprzedażowego miasta i obiektu handlowego. Największe sklepy o powierzchni około 150 mkw. otwierane są w najlepszych obiektach handlowych. W pozostałych lokalizacjach średnia wielkość sklepu oscyluje w granicach 100 -120 metrów kwadratowych.

Salon Ryłko w Galerii Krakowskiej

Salon Ryłko w Galerii Krakowskiej

Spółka Brawo sp. z o.o. na ten rok ma już potwierdzonych około 25 inwestycji pod sklepy Ryłko. Podobnie jak w latach ubiegłych planuje nowe otwarcia oraz remonty istniejących punktów sprzedaży.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska