Carinii
Carinii

Carinii, polski producent obuwia, planuje zwiększenie swojej obecności w sklepach multibrandowych i stawia pierwsze kroki w otwieraniu sklepów własnych.

– Sieć sprzedaży marki opiera się głównie na współpracy ze sklepami multibrandowymi w całej Polsce, których obecnie jest ponad 300. Marka posiada jeden flagowy sklep fabryczny w Garwolinie (salon ma 137 mkw. powierzchni) i jeden w CH Tesco Kraków (70 mkw. powierzchni). Kolekcje Carinii są też dostępne w najlepszych obuwniczych sklepach internetowych takich jak www.eobuwie.pl/carinii, www.hitobuwie.pl, www.buty-smile.pl, www.macris.com.pl., www.luzbest.pl, www.alebuty.com.pl – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet Ewa Niemiec, z Carinii.

– Chcemy współpracować z jak największą liczbą sklepów niezależnych, w których lokowane będą kolejne kolekcje butów Carinii. Buty Carinii dedykowane są kobietom  aktywnym i wymagającym, w grupie wiekowej 25+. Marka stawia na wysoką jakość produktów za relatywnie niską na polskim rynku cenę. Użytkowniczkami obuwia są głównie mieszkanki małych, średnich i dużych miast – tłumaczy Ewa Niemiec.

W ubiegłym roku Carinii otworzyło salon fabryczny w Garwolnie. W odpowiedzi na potrzeby klientów, firma planuje dalszą ekspansję.

– Buty marki można kupić na terenie całego kraju. Obecnie skupiamy się nad wprowadzeniem na rynek kolekcji wiosna/ lato 2015, ale jeszcze w tym roku przewidujemy otwarcie kolejnych sklepów flagowych na terenie Polski – dodaje Ewa Niemiec.