Nowe odsłona CH Pogoria

CH Pogoria

Pod koniec marca, w Centrum Handlowym Pogoria w Dąbrowie Górniczej zadebiutowała nowa identyfikacja wizualna, w tym nowe logo – finał zmian zachodzących w obiekcie w ostatnich kilkunastu miesiącach.

Nowa Pogoria przyciąga uwagę żywymi kolorami, widocznymi nie tylko na logotypach na fasadzie centrum oraz kładce łączącej je z ulicą 3 Maja, ale również wewnątrz budynku – począwszy od drzwi wejściowych, poprzez windy i schody ruchome, korytarze, witryny sklepów, po oznaczenia kierunkowe. Gruntownie odświeżone zostały również elementy małej architektury wokół placu z fontanną – w tym pylony informacyjne nawiązujące do kształtu nowego logotypu oraz wygodne siedziska, które znajdują się także w głównym atrium. Zmianę wyglądu przeszła też tzw. strefa foodcourt z restauracjami na 1. piętrze centrum. Z kolei wokół budynku stanęły nowe tablice powitalne oraz zmienione zostało oznakowanie parkingu.

Nowy, kolorowy logotyp CH Pogoria, a w szczególności jego pierwsze cztery litery, łączą się ze sobą, budując skojarzenie ze zbiornikami wodnymi Pogoria znajdującymi się w Dąbrowie Górniczej. Z kolei forma liternictwa logotypu, inspirowana dotychczasowym symbolem centrum, oparta jest na okręgach, nawiązując do formy architektonicznej budynku z charakterystycznym dziedzińcem. Zastosowana nowa kolorystyka w pełni oddaje przyjazny charakter Pogorii i różnorodność jej handlowo-rozrywkowej oferty.

Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej we wszystkich kanałach komunikacji z klientami towarzyszy wiosenna kampania reklamowa CH Pogoria w regionie oraz uruchomienie nowej strony internetowej – www.ch-pogoria.pl.

– Nowa identyfikacja wizualna to swoisty finał zmian, które realizowane były w Pogorii w ostatnich dwóch latach. Jej pozycja na lokalnej mapie handlowej jest bardzo mocna – centrum jest wynajęte niemal w 100% i odwiedza je miesięcznie około 400 tysięcy klientów, a 74% z nich deklaruje, że to właśnie Pogoria jest miejscem, w którym najchętniej robią zakupy. Mamy nadzieję, że Pogoria w nowej odsłonie będzie jeszcze bardziej atrakcyjna dla mieszkańców Dąbrowy Górniczej i regionu – mówi Wojciech Smyk, Vice President w firmie BlackRock, będącej właścicielem CH Pogoria.

CH Pogoria

Od 2013 roku, w Pogorii zawarto nowe lub przedłużono umowy najmu dotyczące blisko połowy powierzchni handlowej centrum. W ostatnich miesiącach zrealizowano również liczne prace modernizacyjne, w tym rozbudowę parkingu o około 240 miejsc, odświeżenie wybranych powierzchni wspólnych oraz remont węzłów sanitarnych. Zakończyło się też porządkowanie terenu wokół tzw. Pałacyku Dezona – zabytkowego budynku sąsiadującego z Pogorią.

Centrum Handlowe Pogoria w Dąbrowie Górniczej, zlokalizowane przy ulicy Jana III Sobieskiego, liczy 36,7 tys. mkw. powierzchni handlowej. Mieści ok. 80. sklepów znanych polskich i międzynarodowych marek, liczne punkty usługowe i gastronomiczne, hipermarket Auchan oraz pięciosalowe kino Helios. Projekt architektoniczny Pogorii powstał przy współudziale brytyjskiej firmy Chapman Taylor oraz francuskiej Saguez. Centrum zostało oddane do użytku w 2008 roku.

Reklama

Galeria Jurajska