Galeria Metropolia poszerza ofertę

Wizualizacja Galerii Metropolia

Wizualizacja Galerii Metropolia

Do grona najemców Galerii Metropolia dołączył sklep sieci Pepco oraz jedna z największych marek branży RTV, AGD, Multimedia – salon Media Expert.

W galerii zadebiutują również pierwsze w Gdańsku sklepy odzieżowe Piazza di Moda, Tom and Paul’s i Kiabi.

Wśród najemców Galerii Metropolia do tej pory znajdują się m.in. delikatesy Alma, drogeria Rossmann oraz sklep Pepco. Ofertę galerii wzbogaci sklep z elektroniką Media Expert oraz pełna oferta lokali usługowych: salonik prasowy Kolporter, biuro podróży 24Holiday, apteka Bliska, fryzjer Exellent Q, kantor Baltic Exchange czy sklep Świat Herbaty. W strefie food court na klientów czekać będą m.in. takie marki jak Subway, Smak na Tak, Grand Kebab. W strefie rozrywkowo-usługowej dominować będzie 7-salowy kompleks kinowy Helios, siłownia i fitness, a także strefa zabaw dla dzieci.

Powierzchnia handlowo-usługowa Galerii Metropolia będzie wynosić ponad 34 tys. mkw., na której przewidziano łącznie ok. 150 lokali i stoisk handlowych.
Dzięki swojemu bezpośredniemu położeniu przy dworcu kolejowym, będzie jednym z najlepiej skomunikowanych centrów handlowych na Pomorzu. Ponadto do dyspozycji Klientów będzie ok. 1,5 tys. miejsc parkingowych.

Galeria Metropolia to inwestycja Przedsiębiorstwa Budowlanego Górski, która rozpoczęła się w III kwartale 2013 roku. Zakończenie budowy konstrukcji budynku, przewidziane jest na I kwartał 2015, natomiast otwarcie planowane jest na I kwartał 2016 roku. Agentem komercjalizującym Galerię Metropolia jest firma DTZ.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016