Duże zmiany w Ptak Outlet

Ptak Outlet

Ptak Outlet

Najemcy Ptak Outlet, centrum wyprzedażowego zlokalizowanego w Rzgowie koło Łodzi, wykazują zadowolenie ze wzrastających systematycznie wyników sprzedaży. Wzrasta także zainteresowanie kolejnych firm wynajęciem powierzchni w centrum outletowym.

Tylko na przełomie marca i kwietnia 2015 roku lista najemców powiększyła się o 6 nowych marek: Vero Moda Outlet, Elbrus, Ptak Moda Outlet, Leopark, Home&Cook oraz Change Lingerie. Dodatkowe akcje pro-sprzedażowe: „Tydzień obuwia” oraz „Tydzień dżinsu” wpływają na dobre wyniki centrum.

Nowe sklepy w Ptak Outlet

28 marca w Ptak Outlet nastąpiło otwarcie nowego salonu – Vero Moda Outlet. W ciągu weekendu nowo otwarty sklep odwiedziło ponad dwa tysiące osób. Vero Moda Outlet oferuje wyłącznie odzież damską. Nowy lokal zajmuje powierzchnię 138 mkw. Najemcy są zadowoleni ze współpracy, odwiedza ich bowiem kilkuset klientów dziennie. Podobnie jest w przypadku Ptak Mody Outlet, której otwarcie nastąpiło 21 marca. Każdego dnia salon odwiedza ok. 400 klientów. Ofertę Ptak Mody Outlet tworzy odzież damska Top 200 polskich producentów. W salonie znaleźć można produkty marek takich jak: Blue Shadow, Angel Black, Adika, By Mielczarkowski, Moe, Lemonada, Edan, Jo.Mu, Zofix.

22 kwietnia swój salon otworzy Home&Cook. Oferta sklepu obejmuje zarówno elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, jak i bogaty asortyment sprzętów kuchennych. Z kolei Change Lingerie otworzy w Ptak Outlet swój salon pod koniec kwietnia. Change to duńska sieć sklepów z bielizną z ponad 150 sklepami w 11 krajach Europy, Ameryki Północnej i na Bliskim Wschodzie.

Wraz z końcem miesiąca wśród najemców Ptak Outlet na powierzchni 550 mkw. znajdzie się również Leopark – największy w okolicy plac zabaw. Organizatorzy nowej przestrzeni rozrywkowej przygotowali m.in. basen z piłeczkami, trampoliny, labirynt, gigantyczną zjeżdżalnię i karting dla dzieci.

Z początkiem maja do grona najemców Ptak Outlet dołączy Elbrus – polska marka z odzieżą sportową. Elbrus to propozycja dla klientów poszukujących odzieży, obuwia i akcesoriów służących do uprawiania sportów letnich i zimowych. Nowy najemca zajmie w Ptak Outlet lokal o powierzchni 210 mkw.

Usprawniony dojazd i akcje pro-sprzedażowe

Na dobre wyniki centrum, jak podkreśla zarząd obiektu, wypływają wielopłaszczyznowe działania marketingowe, m.in. akcje pro-sprzedażowe dedykowane poszczególnym działom asortymentu odzieżowego. Sukcesem zakończył się „Tydzień obuwia”. Udział w nim wzięło kilkanaście salonów, m.in. Högl, Baldinini, Cropp/House, Reserved, Mohito, Hi Tec, Regatta. W tych dniach odwiedzalność wzrosła o 24 proc., a obroty o 40 proc. w porównaniu do tygodnia poprzedzającego akcję. Najemcy wyrazili zadowolenie z „Tygodnia obuwia”, po którym wzrost obrotów sięgał u nich nawet 80 proc.

Jak powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Tomasz Szypuła, członek rady nadzorczej Holdingu Ptak, rok rocznie Ptak Outlet notuje wysoką dynamikę obrotów i odwiedzających na poziomie prawie 40 proc.

– Wynika to przede wszystkim z szerokiej oferty handlowej i nowych brandów które pozyskujemy. Nie bez znaczenia pozostaje także fakt, że zakończono inwestycję drogową – trasę S8 z Wrocławia co sprawiło, że czas dotarcia do naszego obiektu zmniejszył się np. dla mieszkańców Sieradza czy Zduńskiej Woli do 15-20 minut – podkreśla Tomasz Szypuła.

Reklama

Galeria Jurajska