H&M w Factory Ursus do końca lipca

Factory Ursus

Factory Ursus

Od 24 kwietnia do końca lipca w centrum oultetowym Factory Ursus działać będzie tymczasowy sklep marki H&M. Będzie to jeden z dwóch sklepów H&M tego typu w Europie i jedyny w polskim outlecie.

Szwedzka marka

Salon H&M będzie działał na powierzchni sprzedażowej 145 mkw. Na bazie zeszłorocznej współpracy z Factory, H&M zdecydowało się na kolejną współpracę z outletem w Ursusie. Będzie to jedyny salon H&M w tej dzielnicy Warszawy.

– Sieć H&M w Polsce tworzy 139 sklepów, których znacząca część jest zlokalizowana w mniejszych, lokalnych centrach handlowych. Dla nas ważne jest, aby dostarczać Polakom modę i jakość w najlepszej cenie. Aby osiągnąć ten cel, wybieramy odpowiednie lokalizacje. W naszym sklepie w Factory Ursus głównie dostępna będzie kolekcja damska z 50% rabatem. – mówi Justyna Komorek z H&M PR Department.

Dla marki Factory obecność H&M jest potwierdzeniem naszej filozofii. W centrach outlet gromadzimy najlepsze marki modowe dostępne w Polsce. Stawiamy na jakość i szeroki wybór marek dla naszych klientów – mówi Marta Kocik Regional Marketing Manager Neinver w Polsce.

Obiekt Neinver

Factory Warszawa Ursus przyjęło pierwszych klientów w grudniu 2002 roku jako pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce. Od ponad 12 lat utrzymuje pozycję najpopularniejszego outletu w kraju, gromadząc ulubione marki wśród Polaków, również te z tzw. wyższej półki: Liu Jo, Adidas, Puma, Nike, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lacoste, Triumph, Reserved, Levi’s, Diverse, Vero Moda, House czy Calvin Klein Underwear.

Centrum jest rozbudowywane z obecnych 13,7 tys. mkw. do 19,9 tys. mkw. powierzchni handlowej i użytkowej. Liczba salonów wzrośnie z obecnych 80 do 110. Inwestycja prowadzona przez hiszpańskiego developera Neinver przebiega zgodnie z harmonogramem. Niektóre prace wyprzedziły nawet planowane terminy. Otwarcie nowego centrum planowane jest na IV kwartał tego roku.

Factory Warszawa Ursus jest zlokalizowane w południowo – zachodniej części Warszawy. Dojazd z centrum miasta i okolicznych miejscowości jest możliwy w ciągu 20 minut nie tylko samochodem, ale i komunikacją publiczną: autobusami i koleją podmiejską.

Factory Outlet

Factory Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków.

Na 84,5 tys. mkw. powierzchni, centra Factory gromadzą ponad 250 znanych marek polskich i światowych.

Hennes & Mauritz

Firma H&M Hennes & Mauritz sp. z o.o. powstała w 1947 roku w Szwecji i jest notowana na NASDAQ OMX w Sztokholmie. Ideą biznesową firmy jest moda i jakość w najlepszej cenie. Oprócz H&M, firma posiada następujące marki: COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, & Other Stories oraz koncept H&M Home. Grupa H&M posiada ponad 3,5 tys. sklepów na 57 rynkach, włączając w to rynki istniejące na zasadach franczyzy. W 2014 roku, sprzedaż brutto wyniosła ponad 176,6 mld SEK a ilość pracowników firmy – 132 tys.

Reklama

Galeria Jurajska