Ptak Outlet
Ptak Outlet

Z uwagi na ogromne zainteresowanie powierzchniami handlowymi, zarząd Holdingu Ptak podjął decyzję o wystawieniu na przetarg 4 najatrakcyjniejszych lokali handlowych.

Przetarg na wynajem lokali odbył się 24 kwietnia 2015 roku. W procedurze przetargowej uczestniczyło kilkudziesięciu przedsiębiorców – nie tylko z Polski, ale i zza granicy. Przetarg poprowadził Tomasz Szypuła, członek Rady Nadzorczej Ptak SA.

Licytacja powierzchni

Stoiska wystawione do przetargu, o rozmiarach 17, 78, 80 i 82 mkw. , ulokowane były w najbardziej atrakcyjnych miejscach na terenie kompleksu handlowego Holdingu Ptak. Cena wywoławcza za 1 mkw. wynosiła 27 euro. Licytacja poszczególnych stoisk wzbudziła wielkie emocje i odbywała się w niezwykle gorącej atmosferze.

– Wyniki licytacji są bardzo optymistyczne, zarówno dla organizatorów przetargu, jak i najemców. Wylicytowane ceny za 1 mkw. wahają się pomiędzy 41 a 50 euro za mkw. Wynik świadczy o dużym zainteresowaniu producentów otwieraniem lokali handlowych w Ptak Fashion City, a także o dobrej koniunkturze w branży – podsumował dla Retailnet zarząd Ptak SA.

Oferta poza handlowa

Ptak SA poza ofertą Ptak Outlet i centrum handlu Ptak jest także współorganizatorem różnego rodzaju targów i imprez wystawienniczych. W ostatnim czasie na terenie kompleksu zorganizowano I edycję Międzynarodowych Targów Education&Fun. Wydarzenie odbyło się 24- 26 kwietnia 2015 roku na terenach Warsaw Expo. Warsaw Expo to blisko 43 tys. mkw. powierzchni wystawienniczej na obszarze 200 929 mkw., 4 tys. miejsc parkingowych. Targi Education&Fun to połączenie 3 ściśle ze sobą powiązanych imprez wystawienniczych: Targi Świat Dziecka podczas których zaprezentowane są oferty producentów, dystrybutorów i importerów odzieży, obuwia, zabawek, produktów żywnościowych, a także pozostałych akcesoriów dziecięcych. Targi Edukacyjne oraz Targi Parki Rozrywki – podczas targów swoją ofertę zaprezentowali między innymi: przedsiębiorstwa rozrywkowe.