Rośnie odwiedzalność Galerii Korona Kielce

Korona Kielce

Korona Kielce

W maju 2015 roku miną 3 lata od otwarcia Galerii Korona Kielce. Obroty najemców kieleckiej galerii wzrosły o blisko 20 proc. natomiast sama galeria odnotowała 40 proc. wzrost odwiedzalności.

Ostatnie miesiące to jak podkreśla Michał Góźdź, dyrektor zarządzający Galerią Korona Kielce, bardzo duże zainteresowanie powierzchniami handlowymi.

– Do grona najemców dołączyły takie marki jak: Caleer, Dastan, Olika, Quiosque, Textil Market, Vision Express, Świat Książki, Mr Expert, Poczta Polska, Owoc Sandomierski, Media Markt, Coccodrillo, Kornecki, 50 style, Cliff Sport, La Marina. Ofertę galerii poszerzyły także sklepy debiutujące na rynku, jak na przykład English Home czy Femestage. Obecnie wskaźnik komercjalizacji osiągnął 99,5 proc. – mówi dla redakcji Retailnet Michał Góźdź.

Jak już informowaliśmy, w ostatnim czasie do grona najemców Galerii Korona Kielce dołączył m.in. salon Femestage oraz salon La Marina z ubraniami marki Twin – Set, Penny Black, Marella, Patrizia Pepe i Furla. Asortyment nowych najemców poszerza w Galerii Korona Kielce ofertę dla kobiet. Zmiany w portfolio najemców galerii są kierunkiem w którym, jak podkreśla zarząd obiektu, podąża galeria różnicując i rozszerzając swoją ofertę handlową.

Galeria Korona Kielce oferuje 150 lokali handlowo-usługowych takich marek jak m.in. Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho, Massimo Dutti, H&M, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, Royal Collection, Intersport, Multikino, Jatomi Pure Fitness – Platinum, Squash, Tommy Hilfiger, Mexx, Caterina, Orsay, Camaieu, Monnari, Carry, Solar, Vistula, Wólczanka, Giacomo Conti, Bytom, Lavard, Diverse, Douglas, Ecco, Ryłko, Badura, Triumph, Esotiq, Sephora, Rossmann, Super-Pharm, Smyk Mega Store, Empik, CCC, Deichmann, Centro, Kruk, Apart, Yes, Swiss, Happy Land.

Reklama

Galeria Jurajska