Centrum Handlowe Carrefour w Olsztynie
Centrum Handlowe Carrefour w Olsztynie

Carrefour Polska, multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe, realizuje zaplanowany remodeling swoich obiektów.

– Na początku tego roku rozpoczęliśmy modernizację 3 centrów handlowych w Grudziądzu, Rybniku oraz Jastrzębiu-Zdroju. W najbliższych miesiącach planujemy również rozpoczęcie kolejnej dużej rozbudowy i rekomercjalizacji – Centrum Handlowego Carrefour w Białymstoku. Liczymy, że stanie się ono drugim najbardziej rozpoznawalnym projektem Carrefour na polskim rynku, zaraz po Galerii Morena. Nieustannie prowadzimy też prace związane z remodelingiem hipermarketów Carrefour, który są głównymi operatorami spożywczymi w naszych centrach handlowych. Realizujemy również kilka mniejszych przebudów i modernizacji posiadanych nieruchomości, które również planujemy zakończyć do końca bieżącego roku – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych.

Remodeling obiektów handlowych

Carrefour planując przebudowy i modernizacje swoich centrów handlowych, rozpatruje każdy obiekt kompleksowo.

– Hipermarkety Carrefour generują duży ruch klientów, dlatego ich remodeling jest naszym priorytetem. Co ważne, Carrefour bazując na swoich międzynarodowych doświadczeniach, wypracował na polskim rynku handlowym nowe koncepty hipermarketów, które nie tylko notują wzrosty sprzedaży, ale potrafią również skutecznie walczyć o klienta z supermarketami i dyskontami. Doskonałym przykładem takiego sklepu jest, np. hipermarket zlokalizowany w parku handlowym Sonata Park w Sochaczewie. Zastosowaliśmy w nim wiele unikalnych rozwiązań handlowych, znacznie poszerzyliśmy ofertę i dopasowaliśmy ją do lokalnych oczekiwań klientów, dzięki czemu zyskał on wielu nowych, lojalnych klientów. Klienci poszukują obecnie możliwości zrobienia kompleksowych zakupów w jednym miejscu. Chcą intuicyjnie poruszać się po sklepie i mieć do dyspozycji bogatą i różnorodną ofertę produktów w atrakcyjnych cenach. Zwracają się również w kierunku produktów naturalnych i tradycyjnych. Nasze hipermarkety odpowiadają właśnie na te oczekiwania – dodaje Ronan Martin.

Nowe inwestycje Carrefour

Oprócz remodelingów hipermarketów zlokalizowanych w centrach handlowych należących do Carrefour, spółka prowadzi także modernizację całego portfela hipermarketów oraz supermarketów.

– W pierwszych miesiącach 2015 roku przeprowadziliśmy remodeling 4 hipermarketów: we Wrocławiu, Elblągu, Chojnicach oraz Jastrzębiu, a także 15 supermarketów. Wyniki osiągane przez te sklepy zachęciły nas do przyspieszenia modernizacji placówek w tym formacie i do końca roku zamierzamy przeprowadzić remodeling kilkudziesięciu takich obiektów. Dynamicznie otwieramy także sklepy osiedlowe, rozwijając nowe modele współpracy w ramach franczyzy Carrefour – podsumowuje Ronan Martin.