Jedenaście nowych sklepów Coccodrillo

Coccodrillo

Coccodrillo

Odzieżowa marka Coccodrillo, zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami, systematycznie umacnia swoją obecność na krajowym rynku. Między innymi, otwarając kolejne salony. W pierwszej części bieżącego roku przybyło ich aż jedenaście.

Rozwój sieci Coccodrillo w minionym kwartale stanowi konsekwencję wcześniejszych planów właścicieli marki. Podobna dynamika powinna zostać utrzymana także w nadchodzącym czasie. Obecnie wiadomo już, że trzy kolejne salony otwarte zostaną w Brodnicy, Kraśniku i warszawskiej Starej Miłosnej. Dokładne daty udostępnienia tych punktów klientom nie są jednak jeszcze znane.

Nowe sklepy

Na początku roku, w lutym, klienci uzyskali dostęp do nowych punktów w Tarnobrzegu oraz w Dzierżoniowie. W kolejnym miesiącu otwarte zostały trzy następne salony: w Lublińcu, Suwałkach i Pszczynie. Popularna marka taki sam wynik zanotowała w kwietniu, kiedy to oddano do użytku punkty w Gliwicach, Olsztynie i Kielcach. W maju zaś sieć Coccodrillo powiększyła się o jeszcze jeden salon w stolicy Warmii i Mazur oraz o sklep w Świdnicy. W czerwcu natomiast, tuż przed rozpoczęciem sezonu wakacyjnego, otwarty został salon w Sochaczewie.

Tradycyjnie właściciel marki, spółka CDRL SA, starał się zachować równowagę pomiędzy sklepami własnymi a prowadzonymi przez agentów. Tych pierwszych w omawianym okresie przybyło pięć (w Pszczynie, Gliwicach, Kielcach oraz oba w Olsztynie), drugich zaś sześć (w Tarnobrzegu, Dzierżoniowie, Lublińcu, Suwałkach, Świdnicy i Sochaczewie). Większość z nowych punktów to samodzielne sklepy usytuowane przy ważnych handlowo ulicach miast, w których się znajdują. Cztery spośród wymienionych salonów zlokalizowane są jednak na terenie dużych centrów handlowych. Do grupy tej zaliczają się dwa sklepy własne w Olsztynie (Centrum Aura i Galeria Warmińska), Kielcach (Korona Kielce) oraz w Gliwicach (Centrum Europa).

Sieć Coccodrillo rozrasta się

Dla CDRL wyraźnie liczy się równomierny rozwój ich najważniejszej marki na terytorium całego kraju. Widać to również po najnowszych otwarciach. Jedenaście wymienionych sklepów zlokalizowane jest bowiem na terenie siedmiu województw: dolnośląskiego, śląskiego, podkarpackiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, świętokrzyskiego i mazowieckiego. Obecnie sieć marki najwięcej lokali liczy na Mazowszu oraz w Wielkopolsce, skąd się wywodzi. Sklepów systematycznie przybywa jednak także w innych częściach kraju. Podstawowym kryterium lokacji nowego salonu jest wielkość miasta. CDRL bierze pod uwagę przede wszystkim duże i średnie ośrodki. Firma dba również, by wszystkie jej salony znajdowały się przy ważnych dla lokalnego handlu ulicach bądź też w popularnych centrach handlowych.

– Równomierny i szybki rozwój naszej sieci ułatwia nam stałe zainteresowanie franczyzobiorców. – mówi Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA. Dodaje jeszcze. – Z wieloma agentami współpracujemy już od dawna. Część z nich decyduje się nawet na otwarcie więcej niż jednego salonu pod naszym szyldem. Zawsze staramy się, by zadowolone były wszystkie strony, stąd też dużą wagę przykładamy do stworzenia naszym partnerom zachęcających warunków. W ten sposób nieustannie pozyskujemy nowych współpracowników. Zresztą nie tylko w Polsce – sieć Coccodrillo zauważalnie rozrasta się także poza jej granicami.

Reklama

Galeria Jurajska