W Galerii Korona Kielce powiększono salon Monnari

Korona Kielce

Korona Kielce

Kolejnym etapem rekomercjalizacji Galerii Korona Kielce było przedłużenie umowy z marką Monnari oraz powiększenie salonu tej marki do prawie 300 mkw.

– Otwarcie odnowionego salonu przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Nowa koncepcja i powiększony metraż salonu daje możliwość doskonałej ekspozycji kolekcji. Promocja, którą przygotowaliśmy w dniu otwarcia odnowionego salonu spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Akcję promocyjną komunikowaliśmy nie tylko wśród naszych klientek, ale również dzięki Galerii Korona Kielce w lokalnych mediach, co przełożyło się na rewelacyjną sprzedaż – mówi Katarzyna Kostacińska, Marketing Manager w Monnari.

– Cały czas uatrakcyjniamy ofertę Galerii Korona Kielce. Monnari jest tego najlepszym przykładem. Powiększenie sklepu wynikało z potrzeby naszych klientek, które bardzo lubią tę markę. Teraz widzimy, że była to realna potrzeba, bo Monnari cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem – mówi Michał Góźdź, Dyrektor Zarządzający Galerią Korona Kielce.

Galeria Korona Kielce to ponad 37 tys. mkw. powierzchni najmu, na której działa 150 punktów handlowych, usługowych, kawiarni i restauracji. Galeria może pochwalić się szeroką ofertą rozrywkową i sportową obejmującą między innymi Multikino, Kino7D, Jatomi Fitness – Platinum oraz klub Squash Korona. Dla wygody rodzin z dziećmi na terenie obiektu działa również Szkoła Językowa wraz z bawialnią Happy Land. Klienci mają do swojej dyspozycji 1000 miejsc na wielopoziomowym parkingu.

Do największych atutów obiektu należy jego lokalizacja – w centrum miasta, 250 m od Rynku i głównego deptaka oraz nowoczesna architektura. Na terenie galerii znajdują się również supermarket Piotr i Paweł oraz Krakowski Kredens oferujący produkty spożywcze wysokiej jakości. Ofertę Galerii Korona Kielce w ostatnim czasie uzupełniły takie marki jak m.in. NC+, Julita, Quiosque, Olika, Kornecki, Coccodrillo. W galerii otwarto również salon English Home i Media Markt. Na początku roku realizowano także plan wzmocnienia oferty usługowej – w gronie najemców znaleźli się Mr. Expert, Poczta Polska, Vision Express.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016