Tom Tailor debiutuje na Podlasiu w Outlecie Białystok

Outlet Białystok

Outlet Białystok

Pierwszy w regionie salon popularnej marki odzieżowej Tom Tailor zostanie otwarty 21 sierpnia 2015 roku w Outlecie Białystok. W sklepie o powierzchni 250 mkw., prowadzonym w formule outletowej, dostępna będzie kolekcja damska, męska oraz odzież dziecięca.

Oferta handlowa Outletu Białystok systematycznie się powiększa; tylko w ostatnim czasie do grona najemców tego obiektu dołączyły popularne marki odzieżowe Italian Fashion i Monnari wzbogacając sektor mody damskiej. Kolejny najemca to popularna na całym świecie marka modowa Tom Tailor, która zaoferuje mieszkańcom regionu wysokiej jakości ubrania w atrakcyjnej, outletowe cenie.

Segment modowy w Outlet Białystok

– Salon naszego nowego najemcy znacząco wzmocni segment odzieżowy Outletu Białystok, który już teraz tworzą znane marki takie jak Adidas, Puma, Reebok, a także Big Star, Mustang, Diverse – mówi Wojciech Wilczak, koordynator ds. najemców, Outlet Białystok. – Jestem pewien, że oferta Toma Tailora, którego wysokiej jakości ubrania inspirowane są najnowszymi trendami mody i utrzymane w nowoczesnym, miejskim stylu, przypadnie do gustu mieszkańcom całego regionu – dodaje Wilczak.

Outlet Białystok działa na Podlasiu od grudnia ubiegłego roku; zlokalizowany jest we wschodniej części miasta, w pobliżu trasy prowadzącej do dwóch popularnych przejść granicznych z Białorusią – w Kuźnicy ii Bobrownikach. Dzięki swojej lokalizacji oraz salonach znanych marek modowych prowadzonych w formule outletowej blisko jedną trzecią klientów tego centrum stanowią właśnie mieszkańcy Białorusi.

Rozbudowa w toku

– Od stycznia do czerwca 2015 roku ilość zagranicznych klientów w Outlecie Białystok zwiększyła się dwukrotnie, w związku z tak dużą popularnością obiektu, latem ruszyły prace przy jego rozbudowie – komentuje Wilczak – W zmodernizowanym budynku, zostanie poszerzony dział mody damskiej. Na dodatkowej powierzchni ( 1,9 tys. mkw.) pojawią się również nowe salony obuwnicze, jubilerskie oraz sklep z wyposażeniem wnętrz. Rozbudowana część budynku zostanie oddana do użytku jeszcze w tym roku – informuje Wojciech Wilczak.

W najbliższym zasięgu Outletu Białystok znajduje się ponad 500 tys. mieszkańców Białegostoku i okolic. Docelowa grupa potencjalnych klientów (do 90 min. jazdy samochodem) to ponad 1,2 mln osób, wliczając w to mieszkańców terenów przygranicznych. Ofertę outletową obiektu uzupełnia obecność regularnych sklepów m.in.: Carrefour, Jysk, Rossmann, CCC, a także liczne punkty usługowe.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016