Rage Age by Czapula nowym najemcą Silesia City Center

Obecnie pod marką House należącą do największej polskiej grupy odzieżowej LPP Sa działa 180 salonów krajowych i 110 w krajach europejskich. Brand, poza granicami kraju dostępny jest w Niemczech, Rosji, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, na Ukrainie, Litwie, Łotwie i w Estonii. W 2011 roku w Polsce otwarto 36, a za granicą 13 salonów marki. W roku 2012 w kraju rozpoczęło działalność 6 sklepów i aż 22 oddziały za granicą.

House to marka kierowana do szerokiego grona młodych osób. W kolekcjach znajdują się licencjonowane linie limitowane z postaciami znanymi z kultowych filmów i kreskówek. Oferta marki podzielona została na cztery linie – dwie damskie i dwie męskie.

Do kolekcji damskich należy linia Scarlet przeznaczona dla dziewczyn lubiących eksperymentować i bawić się modą. Charakteryzuje się ona nowoczesnym, lekko sportowym stylem z odważnymi, dużymi nadrukami. Z kolei linia Streetwise przeznaczona jest dla dziewczyn zorientowanych w trendach światowej mody. Na modelach widać wyraźne inspiracje z pokazów pret-a-porter.

W kolekcji męskiej można wyróżnić linię Clubbing Boy skierowaną dla chłopaków lubiących zwracać na siebie uwagę, poszukujących w ubraniach i akcesoriach nowych form, kolorów i nadruków. Drugą linią męską jest Urban College charakteryzująca się stylem miejskim połączonym z elementami klasycznymi. Wszystkie linie uzupełnione są przez charakterystyczne dla marki dodatki i akcesoria.

Średnia powierzchnia salonów marki House to ok. 200 mkw. Marka skupia się na lokalizacjach w centrach handlowych. LPP S.A. otwiera własne sklepy brandu, ale umożliwia także współpracę na zasadach franchisingu.

W ramach tego typu umowy o współpracy firma zapewnia pakiet franczyzowy, zawierający kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez firmę. W skład standardowego pakietu wchodzą: znak handlowy, know-how, podręcznik operacyjny – dokument szczegółowo opisujący zasady prowadzenia franczyzy w LPP oraz wsparcie ze strony firmy. Wsparcie to opiera się m.in. na pomocy w wyborze lokalizacji, pomocy w zakresie rekrutacji personelu czy udostępnieniu technik marketingowych, kampanii reklamowych i Public Relations. Firma LPP umożliwia otwarcie oddziałów franczyzowych w wybranych miastach powyżej 20-50 tys. mieszkańców.

Produkty House można też zamówić za pośrednictwem sklepu internetowego.