Salon Prima Moda w CH Promenada

Prima Moda SA w trzecim kwartale 2012 roku osiągnęła przychody na poziomie ok. 15 mln zł, co oznacza wzrost o 8 proc. Zysk brutto ze sprzedaży spadł o 10 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2011 i wyniósł prawie 6 mln zł.

Marża brutto ze sprzedaży wyniosła 42,72 proc. i była niższa niż przed rokiem. Koszty sprzedaży w tym okresie były wyższe o 22 proc. Spółka Prima Moda  w trzecim okresie odnotowała stratę netto na poziomie 1,8 mln zł wobec straty wynoszącej 1,4 mln zł w trzecim kwartale 2011 roku.

Zgodnie z polityką zrównoważonego rozwoju, w trzecim kwartale spółka otworzyła jeden salon firmowy, w Centrum Handlowym Promenada w Warszawie. Salon został zaprojektowany i zrealizowany w nowej aranżacji, z jasnym, przestronnym wnętrzem, zmienionymi meblami i oświetleniem. Spółka planuje kolejny taki sklep otworzyć w Poznaniu.

Obecnie Prima Moda posiada 45 salonów, z których tylko jeden jest zlokalizowany poza galerią handlową. W 2011 roku spółka otworzyła 7 salonów własnych. Średnia powierzchnia otwieranych salonów wynosi 100 mkw.  Dla swoich sklepów w centrach handlowych preferuje lokalizacje na parterze, w towarzystwie znanych brandów modowych.

Prima Moda SA działa na rynku obuwniczym od początku lat 90 tych. Sklepy Prima Moda oferują obuwie damskie, męskie, torebki, środki konserwacji do obuwia, galanterię skórzaną.