LPP SA: przychody wyższe o 20 proc.

Zarząd spółki LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2016 roku przez GK LPP SA wyniosły ok. 342 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2015 roku o około 20 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 47 proc. i była o ok. 4 p.p. niższa od marży zrealizowanej w lutym roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – luty 2016 roku wyniosła 759 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 21 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec lutego wyniosła ok. 840 tys. mkw. i była większa o ok. 17 proc. od powierzchni handlowej na koniec lutego ubiegłego roku.

LPP SA jest właścicielem marek odzieżowych – Reserved, Tallinder, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.