Monnari rośnie w lutym

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w lutym 2016 roku przez Grupę kapitałową Monnari Trade S.A. wyniosły około 16 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2015 roku o 30,08%. Wówczas przychody wyniosły 12,3 mln zł.

Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych w okresie styczeń – luty 2016 roku wyniosła około 34,5 mln zł. Przychody te były wyższe o 30,68 % od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (26,4 mln zł).

Nowe sklepy

Spółka Monnari w 2016 roku będzie kontynuować rozwój sieci sklepów w Polsce. Firma planuje nowe otwarcia, a także powiększenia salonów w centrach handlowych, w których kończą się umowy.
W całym roku sieć ma zwiększyć powierzchnię o 3 – 4 tys. mkw. Powiększenia dotyczą sklepów o powierzchni 200 mkw. do 300 mkw.

Sieć sprzedaży

Na koniec 2015 roku sieć Monnari liczyła 149 salonów o łącznej powierzchni 27,2 tys. mkw. (wzrost o 6 tys. mkw.). Salony firmowe zlokalizowane są w centrach handlowych, a tylko 2 mieszczą się przy ulicach, w Warszawie i Łodzi. Sprzedaż produktów Monnari prowadzona jest również przez e-sklep i inne platformy internetowe. W zeszłym roku otwarto 21 salonów o powierzchni 5,4 tys. mkw., powiększonych zostało 11 salonów łącznie o prawie 1 tys. mkw., jeden sklep został zamknięty, a w jednym przypadku zmniejszono powierzchnię sprzedaży. Od października działa też na podstawie umowy licencyjnej salon Monnari Bags&Shoes.

Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Oferuje dwie pełne, sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody. Różnorodne linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów – przede wszystkim torby, ale również szale, kapelusze i biżuteria. Firma dysponuje własną wzorcownią oraz zespołem doświadczonych projektantek.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.