Zalando nawiązuje współpracę z Abercombie & Fitch

Poprzez Zalando marki Abercobie & Fitch, Hollister oraz Abercombie Kids będą dostępne dla klientów z 15 europejskich rynków.

Oznacza, że po produkty marki będzie mogło sięgnąć ponad 18 milinów aktywnych użytkowników Zalando w całej Europie.

Według Moritza Hahna, wiceprezesa ds. rynków i zarządzania kategoriami „Abercombie & Fitch” wnosi do oferty Zalando 3 kultowe marki, które pozwolą ozaoferować klientom znacznie lepsze i ciekawsze doświadczenia zakupowe”

– Pozwoli nam to skuteczniej dotrzeć do naszych klientów w całej Europie, a naszą ofertę uczynić znacznie ciekawszą – cieszy się.

Abercombie & Fitch walczy o Europę partnerstwami

Marka Abercombie & Fitch już wcześniej nawiązywała w Europie partnerstwo ze sklepami. Dzięki współpracy z brytyjskimi sieciami Asos oraz Next udało jej się zarobić w zeszłym roku 8,8 mln dolarów. W Europie marka ma 117 sklepów.

Partnerstwo z markami jest także sposobem Zalando na sprzedaż offline. W Berlinie gigant internetowy nawiązał współpracę ze sklepem marki Adidas.

Zalando coraz bardziej offline

– Pracujemy nad rozwiązaniem, które połączy Zalando ze światem tradycyjnej sprzedaży offline. Nie planujemy jednak otwierać własnych sklepów stacjonarnych. Chcemy, żeby klient mógł wybrać i kupić produkt na naszej platformie, a następnie odebrać go w pobliskim sklepie stacjonarnym należącym do jednej z 1,5 tys. marek, z którymi współpracujemy. Naszym celem jest uruchomienie tej usługi do 2020 roku. Najpierw musimy ją bardzo dokładnie przetestować – mówił niedawno w wywiadzie udzielonym redakcji Evigo.pl Tomasz Ebbig, Senior Brand Manager Poland & United Kingdom, Zalando.

Pilotażowa współpraca z pierwszym międzynarodowym partnerem – marką Adidas, jest pierwszym krokiem w tym kierunku. Dzięki integracji, adidas udostępni na Zalando asortyment ze swojego sklepu w Berlinie przy Tauentzienstraße.

Dla konsumentów coraz bardziej istotna jest możliwość znalezienia na jednej platformie wszystkich elementów garderoby, niezależnie od miejsca, w jakim się znajdują. Jeśli pilotażowa współpraca okaże się sukcesem, Zalando będzie rozwijać swoją długofalową wizję stworzenia sieci marek i sklepów dla klientów w całej Europie.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn