Sieć hurtowni elektrotechnicznych wchodzi w świat omnichannel

nowa elektro

Nowa Elektro, jedna z czołowych sieci hurtowni elektrotechnicznych w Polsce, uruchomiła sprzedaż w kanale e-commerce.

Dzięki uruchomieniu e-sprzedaży, klienci zyskali dostęp do pełnej oferty naszych hurtowni 24h na dobę. Bogata oferta produktowa, rozbudowany i czytelny panel klienta, bezpieczeństwo transakcji i szybka wysyłka, to tylko niektóre udogodnienia robienia zakupów w naszym sklepie internetowym – informują przedstawiciele firmy Nowa Elektro.

Oferta B2B i B2C

Oferta firmy Nowa Elektro skierowana jest m.in. do centrów handlowych, biur i urzędów, hoteli i restauracji, ale również osób prywatnych. Dla klientów biznesowych oferta e-sklepu liczy ponad 120 tys. produktów, dla indywidualnych ok. 15 tysięcy. W obu przypadkach możliwie jest zamówienie dostawy bezpośredniej realizowanej za pośrednictwem firm logistyczno-kurierskich Schenker i DPD, lub odbiór osobisty w jednej z niemal 30 hurtowni zlokalizowanych na terenie całego kraju. Płatności realizowane są za pośrednictwem platformy Przelewy24.

Nowa Elektro, jako współzałożyciel, przynależy do największej grupy zakupowej w kraju – Fegime Polska. Jest to najbardziej znacząca sieć dystrybutorów produktów i artykułów elektrycznych na terenie Polski, zrzeszających największych hurtowników z ugruntowaną pozycja na rynku.

TIM daje przykład

O słuszności wejścia na drogę sprzedaży omnichannel, również w takim segmencie rynku jak hurtowa sprzedaż produktów elektrotechnicznych, może świadczyć przykład firmy TIM. Największy dystrybutor elektrotechniki w Polsce osiągnął w I półroczu 2016 roku obroty wyższe o 1/5 niż przed rokiem (287,2 vs 239,3 mln zł) i niemal 5,4 mln zł zysku netto.

Klienci hurtowni elektrotechnicznej TIM mogą skorzystać z wielu różnych kanałów zakupu towarów – od sklepu stacjonarnego, przez stronę internetową, aż po call center i aplikację mobilną. W I półroczu 2013 r., a więc tuż przed uruchomieniem e-sklepu TIM.pl, z oferty TIM SA skorzystało ponad 11,6 tys. klientów. W I półroczu 2016 r. – aż o 52 proc. więcej, czyli ponad 17,6 tysiąca.

– Polityka handlowa TIM SA i całej Grupy Kapitałowej TIM, opierająca się na sprzedaży do sektora handlu i usług, a zatem na małych i średnich przedsiębiorcach, kupujących online, przynosi bardzo dobre rezultaty – komentuje Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – To nasz sposób na uniezależnienie się od koniunktury w sektorze budownictwa oraz na stały wzrost przychodów i zysków. Najlepiej dowodzą tego wyniki osiągnięte w pierwszym półroczu tego roku – podsumowuje Krzysztof Folta.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY