Marka BeanBrothers automatyzuje sprzedaż w kanale e-commerce

Nowy system e-commerce naszej marki posiada wiele zaawansowanych funkcji, dzięki którym klienci indywidualni oraz odbiorcy biznesowi łatwo dokonają zakupu. Szczególnie doceniamy integrację z systemem księgowym, dzięki czemu szybciej możemy realizować złożone zamówienia – mówi Filip Sura z BeanBrothers. Za wdrożenie odpowiedzialna jest firma i-systems, partner Omnichannel Retailing Forum.

System e-commerce BeanBrothers oferuje swoim klientom wysokogatunkowe herbaty i kawy, a także młynki, ekspresy oraz akcesoria specjalistyczne takie jak, systemy filtrujące czy dyspensery. Oferta kierowana jest zarówno do klientów indywidualnych jak i B2B, co generuje spory ruch na stronie. Chcąc zadbać o sprawną realizację wielu zleceń, przedstawiciele firmy postanowili zintegrować system e-commerce z systemem księgowym Subiekt GT. Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu marka minimalizuje również sytuacje, w których klient zamówił produkt aktualnie niedostępny na stanie magazynowym.

Firma swoje towary oferuje także na portalu aukcyjnym Allegro. Szerokie portfolio produktowe oznacza konieczność wystawienia wielu licytacji o różnych parametrach. Generowanie „ręczne” kolejnych aukcji byłoby uciążliwe i mogłoby powodować powstawanie licznych błędów. Dzięki możliwości automatycznego wystawiania ofert, zawsze tworzone są licytacje, które prezentują produkty dostępne na stanie magazynowym BeanBrothers.

Automatyzacja usługi serwisowej

BeanBrothers oprócz sprzedaży produktowej, oferuje swoim klientom również naprawę zakupionych urządzeń baristycznych. W nowym systemie e-commerce BeanBrothers wdrożony został dedykowany moduł Serwisanta.

Posiadacz ekspresu lub innego urządzenia baristycznego z poziomu sklepu internetowego w łatwy sposób może zgłosić usterkę i wykupić usługę serwisową. Wystarczy, że wypisze krótki formularz. Na podstawie przedstawionych informacji stworzony zostaje dokładny kosztorys oraz czas naprawy urządzenia.

Walka z porzuconymi koszykami

Ciekawym rozwiązaniem wspierającym jakość obsługi jest moduł porzuconych koszyków. Klienci z różnych powodów nie finalizują transakcji zakupowych. Chcą sprawdzić ofertę konkurencji lub po prostu zajęli się innymi czynnościami i zapomnieli o dokonywanym zamówieniu. Dzięki zastosowanemu rozwiązaniu, administrator sklepu internetowego może ustawić, aby system automatycznie wysyłał, do osób które nie dokończyły składanego zamówienia przez określoną ilość dni, wiadomości e-mail z przypomnieniem. Moduł jest doskonałym narzędziem remarketingowym, pozwalającym niskim kosztem przypomnieć klientowi o ofercie sklepu internetowego.

Przedstawiciele marki zadbali także o dodatkowe promocje dla klientów, którzy wpisali się do newslettera. Klienci niechętnie dzielą się swoimi prywatnymi adresami e-mail, jednak każdy lubi dostawać bonusy. Moduł Kuponów za zapisanie się do newslettera, pozwala marce niewielkim kosztem stworzyć bazę klientów. Odbiorcom natomiast, daje dodatkowy rabat procentowy lub kwotowy na zakupy w internetowym sklepie BeanBrothers.

Firma i-systems tworzy dedykowane oprogramowanie e-commerce dla handlu i dystrybucji. Zajmuje się całościowo projektami, włączając rozwiązania omnichannel retailing, cloud hosting, czy systemy B2B. Wśród klientów firmy znajdują się takie marki, jak 5.10.15., Bielenda, Big Star, Dalia, Hendi, Interoptyk, Monnari, New Balance, NICI, Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A., R-GOL, RunColors czy Sugarfree. W ostatniej edycji rankingu Deloitte Technology Fast 500 spółka znalazła się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.