Costa Coffee planuje kolejne otwarcia w centrach handlowych

123 lokale w całej Polsce, 20 nowych otwarć rocznie, z czego część zlokalizowanych w centrach handlowych. Costa Coffee – największa sieć kawiarni w Polsce i w Europie nie zwalnia tempa rozwoju i zapowiada kolejne otwarcia.

Do końca roku uruchomionych zostanie jeszcze 8-9 nowych kawiarni. Marka z londyńskim rodowodem zawita niedługo do poznańskiej i krakowskiej galerii handlowej.

Trzy kwartały 2016 roku upłynęły sieci na wzmożonym i dynamicznym rozwoju. Od stycznia br. zostało uruchomionych 11 nowych kawiarni, a na najbliższe miesiące sieć planuje intensyfikację ekspansji, by – zgodnie z przyjętą strategią – otwierać około 20 lokali rocznie. Centra handlowe to dla Costa Coffee wciąż jeden z kluczowych segmentów rynku.

– Od początku roku otworzyliśmy 3 kawiarnie na terenie centrów handlowych – w Galerii Alfa w Białymstoku, w toruńskim CH Copernicus i gdańskiej Galerii Morena. Rozwijamy się zarówno w dużych miastach, jak i ośrodkach liczących od 100 do 300 tys. mieszkańców. Chcemy dostarczać jakość i ekspertyzę sygnowaną marką Costa Coffee w taki sposób, by docierać do jak najszerszego grona miłośników naszej kawy  – jesteśmy wszędzie tam, gdzie są nasi konsumenci. Stawiamy na dywersyfikację lokalizacji, szukamy atrakcyjnych miejsc zarówno w galeriach handlowych, ale też w centralnych punktach miast, na osiedlach mieszkaniowych, w biurowcach czy na dworcach i lotniskach – komentuje Michał Nowak, Property & Expansion Director, Costa Coffee Polska.

W kolejnych miesiącach Costa Coffee otworzy kawiarnie w Galerii Posnania oraz w krakowskiej Galerii Bronowice.

Sieć dopasowuje ofertę lokalizacji do panujących trendów i oczekiwań konsumentów. Istotną kwestią jest również wystrój kawiarni i stworzenie przytulnej przestrzeni, która będzie zachęcała do odwiedzin. Najnowszym rozwiązaniem jest wprowadzony wiosną tego roku Atlas Design – trzy linie kolorystyczne, pozwalające jednocześnie podkreślenie indywidualnego charakteru miejsca.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.