Owocne rozmowy Carrefour na SCF 2016

Carrefour Polska po raz kolejny zaprezentował swoje najważniejsze inwestycje na targach Shopping Center Forum. Projekty dewelopera cieszyły się dużym zainteresowaniem za strony najemców.

– Tegoroczne targi Shopping Center Forum 2016 Fall Edition były dla Carrefour doskonałą okazją do zaprezentowania najważniejszych inwestycji na polskim rynku: po raz pierwszy Galerii Gryf w Szczecinie, a także kolejnych etapów remodelingów Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku oraz pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim centrum wyprzedażowego – Metropolitan Outlet w Bydgoszczy – mówi dla Retailnet Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

– Podczas targów odwiedziło nas wielu ważnych najemców, a prowadzone rozmowy były wyjątkowo owocne. W tym roku wzięliśmy również udział w dwóch panelach eksperckich: dyskusji o przyszłości centrów outletowych w Polsce oraz trendach w rozwoju stref foodcourt. Była to więc dla nas bardzo udana edycja, nie tylko z punktu widzenia biznesowego, ale również wizerunkowego – podsumowuje Ronan Martin.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy będzie pierwszym w województwie centrum wyprzedażowym. Powstanie w wyniku modernizacji istniejącej galerii handlowej należącej do Carrefour. W pierwszej fazie zaoferuje 11,5 tys. mkw. powierzchni najmu oraz ponad 60 marek outletowych.

Po raz pierwszy na targach została zaprezentowana Galeria Gryf w Szczecinie, której wnętrza i fasada ulegną modernizacji. Obok nowej strefy gastronomicznej pojawi się centrum rozrywki dla całej rodziny oraz plac zabaw.

Kolejnym projektem realizowanym obecnie przez Carrefour jest Galeria Zielone Wzgórze w Białymstoku. Ten obiekt, zaprezentowany po raz pierwszy na targach Shopping Center Forum 2015, przejdzie kompleksową rozbudowę i modernizację w 2016 roku. Po przebudowie zaoferuje ponad 20 tys. mkw. GLA z 60 punktami handlowo-usługowymi. Wśród najemców prezentowanych galerii znajdują się takie marki jak RTV Euro AGD, Jysk, CCC, Deichmann, Reserved czy Cropp, a także klub fitness.

Carrefour Polska jest właścicielem i zarządcą sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn