Dyrektor generalny KiK: SCF wspomoże ekspansję marki

Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK

Podczas jesiennej edycji SCF po raz pierwszy zaprezentowała się marka KiK. Stoisko jednej z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim cieszyło się dużym zainteresowaniem.

– Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w tak wielkim wydarzeniu, jakim są targi Shopping Center Forum. Nawiązywanie znajomości handlowych oraz prezentacja naszej oferty to nieoceniona szansa na rozszerzenie kontaktów biznesowych. Wierzymy też, że podjęte w trakcie SCF rozmowy pomogą nam w wyborze lokalizacji dla kolejnych naszych sklepów – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny firmy KiK.

Celem marki KiK jest dynamiczny rozwój. Firma planuje do końca roku przekroczyć liczbę 150 sklepów w Polsce.

– Ostatnie trzy miesiące tego roku będą obfitowały w kolejne otwarcia, a w 2017 r. będziemy chcieli utrzymać tempo wzrostu. Uczestnictwo w Shopping Center Forum to dobry moment, by zacząć o tym rozmawiać z potencjalnymi partnerami w biznesie – podkreśla dyrektor generalny sieci.

KiK nie ustaje w poszukiwaniach nowych lokalizacji. Odpowiednie zaprezentowanie marki wymaga precyzyjnych oczekiwań.

– Szczególnie istotnym aspektem jest dla nas przestrzeń sprzedażowa – co najmniej 500 mkw., a optymalnie 600 mkw. oraz 50 mkw. powierzchni dodatkowej znajdującej się na jednym poziomie. Zależy nam też na odpowiedniej ekspozycji towarów w szklanej witrynie sklepowej o szerokości 12 m. Nie bez znaczenia jest również usytuowanie takiej przestrzeni na lokalnym rynku. Decydujemy się na miejscowości powyżej 15 tys. mieszkańców. Idealne miejsce to sąsiedztwo supermarketów i hipermarketów, operatorów spożywczych, drogerii oraz sklepów branżowych. Zawsze chętnie wybieramy galerie handlowe, duże osiedla mieszkalne czy deptaki – wylicza Mariusz Kulik.

Targi Shopping Center Forum to okazja do spotkania inwestorów i reprezentantów branży retail oraz wymiany poglądów czy spostrzeżeń. Wydarzenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem, chętnie podejmowano rozmowy biznesowe w cztery oczy, uczestniczono w konferencjach oraz prezentacjach firm. Wśród często odwiedzanych stoisk znalazła się również marka KiK. Jej przedstawiciele wierzą, że udział w SCF i nawiązane kontakty wspomogą ekspansję marki na polskim rynku.

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 200 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier i Chorwacji.

KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.

SCF 2016
SCF 2016
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn