Allegro uruchamia program lojalnościowy

Program lojalnościowy opiera się na zbieraniu punktów, które można później przeliczać na zniżki w kolejnych zakupach.

Według zasad wprowadzonego programu każdy kupujący, który wyda na zakupy więcej niż 60 złotych otrzymuje 6 wirtualnych monet. Następnie każde 20 monet można wymienić na kupony o wartości 20 złotych, które można wykorzystać w ofertach „kup teraz” dostępnych na platformie. Miesięcznie użytkownik będzie mógł wykorzystać w ten sposób 120 złotych. Otrzymany kupon będzie można także w ciągu 14 dni wykorzystać na zakup o wartości do 50 złotych w aplikacji mobilnej Allegro.

Lojalność dobra dla sprzedawców

– Klienci e-sklepów oczekują korzystnych i uczciwych programów bonusowych, które zresztą pomagają sprzedawcom osiągać większe przychody. Dlatego Allegro wprowadza program dostępny dla wszystkich użytkowników, z jasnymi zasadami i pozwalający realnie zyskiwać dzięki zakupom – mówi Michał Markowski, menedżer B2B w Allegro. – Klienci korzystający z różnych programów tego rodzaju dostępnych w Polsce wskazują, że liczą się dla nich wymierne korzyści finansowe, a niekonieczne – jak to czasem bywa w różnych programach, tysiące punktów, które można wymieniać na produkty z ograniczonego katalogu. Dlatego w naszym programie dostaje się pieniądze na następne zakupy i to po spełnieniu prostych warunków.  – dodaje Michał Markowski.

Program lojalnościowy dostępny jest jedynie dla użytkowników aplikacji mobilnej Allegro.

Allegro pobiło rekord

Allegro zostało w październiku zeszłego roku sprzedane funduszom Cinven, Permira oraz Mid Europa Partners za kwotę 3,35 mld dolarów.

Plotki na temat sprzedaży serwisu pojawiały się już od początku roku. Wówczas Naspers ogłosił, że chce pozbyć się wszystkich należących do spółki polskich portali internetowych. W skład Grupy, której Naspers jest właścicielem, wchodzą, między innymi, Ceneo, OLX, otoDom, otoMoto oraz system płatności elektronicznych PayU.

Wśród potencjalnych kupców wymieniano różne podmioty z Polski oraz zagranicy. Według różnych źródeł na platformę ostrzyły sobie zęby takie serwisy jak wp.pl (którego właścicielem jest Innova Capital) i onet.pl (Ringier Axel Springer). Jeszcze w lipcu agencja Reutera wskazywała, że wśród chętnych na Allegro znaleźć można platformę eBay, oraz chińskiego giganta Alibaba Group.

Wśród zainteresowanych wymieniano również m.in. amerykański fundusz private equity Hellman & Friedman wraz z funduszem Advent, Apax Partners wraz z kanadyjskim CPP Investment Board, oraz Cinven wraz z Permirą. To właśnie to ostatnie konsorcjum, wraz z Mid Europa Partners, zostało nowym właścicielem Grupy Allegro.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl