Jula w Galerii Echo

Widzimy wyraźnie, że w Polsce istnieje miejsce na rozwój formatu multimarketów. Jula chce tę przestrzeń zagospodarować. Chcemy rozwijać się sukcesywnie, rozpoczynając przede wszystkim od umacniania naszej pozycji w regionach, w których już jesteśmy obecni – mówi Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.

Szwedzka sieć multimarketów Jula chce dalej rozwijać się na polskim rynku i planuje kolejne inwestycje w naszym kraju. Spółka szuka lokalizacji dla nowych marketów, a także przygotowuje się do otwarcia w tym roku nowego kanału sprzedaży – sklepu internetowego. Celem działań firmy, która wierzy w potencjał polskiego rynku, jest rozwijanie  sposobów dotarcia do konsumentów w całym kraju z unikalną ofertą produktów Jula.

Jula to jedyna w Polsce sieć detaliczna oparta na rozwiniętym w krajach skandynawskich formacie multimarketu. Firma oferuje klientom smart shopping, co w przypadku Jula oznacza zakup dobrej jakości produktów w korzystnej cenie.

W tym roku Jula planuje uruchomienie sklepu internetowego. Trwają także poszukiwania nowych lokalizacji dla kolejnych multimarketów.

Jula rozwinie format multimarketów

Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.
Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.

– Jula wierzy w Polskę, ponieważ nasz kraj to rynek o ogromnym potencjale. Wiemy, że nasz format multimarketu jest unikatowy na polskim rynku. Wyniki przeprowadzonych badań i dotychczasowe doświadczenie pokazują, iż polscy konsumenci, którzy dokonali zakupów w naszych sklepach, oceniają je pozytywnie, a dla wielu stajemy się ulubionym miejscem zakupów. Z pewnością duży wpływ na to ma szeroka i bardzo często pozytywnie zaskakująca oferta. Dobra jakość artykułów produkowanych na skandynawski rynek, atrakcyjna relacja jakości do ceny oraz wygoda i dobra atmosfera zakupów gwarantują atrakcyjność naszych sklepów w oczach klienta. Widzimy wyraźnie, że w Polsce istnieje miejsce na rozwój formatu multimarketów. Jula chce tę przestrzeń zagospodarować. Chcemy rozwijać się sukcesywnie, rozpoczynając przede wszystkim od umacniania naszej pozycji w regionach, w których już jesteśmy obecni. Kolejny krok to rozszerzanie działalności na inne obszary kraju – wyjaśnia Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.

Nowy kanał sprzedaży w sieci Jula

Otwieranie nowych marketów to jednak niejedyny sposób Jula na rozwój firmy w Polsce. W bieżącym roku firma zamierza uruchomić nowy kanał sprzedaży – e-commerce. To pozwoli na dotarcie z ofertą do konsumentów w całym kraju.

– Zwyczaje i potrzeby zakupowe polskich konsumentów w dobie intensywnego rozwoju usług internetowych ulegają stałym zmianom. Jula rozumie Polaków i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Z tego właśnie względu podjęliśmy decyzję o otwarciu nowego kanału sprzedaży w postaci sklepu internetowego, który pozwoli klientom na dokonanie zakupu z dowolnego miejsca w kraju. To nasza odpowiedź na sygnały, które napływają do nas z różnych regionów Polski. Klienci oczekują, że Jula pojawi się bliżej ich domu i miejsca pracy – dodaje Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.

12 sklepów Jula w Polsce

Jula to sieć multimarketów oferująca zestaw ponad 14 tys. wyselekcjonowanych artykułów do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiających codzienne czynności. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne. W Polsce firma posiada 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach i zatrudnia ponad 350 osób. Jula to szwedzka firma rodzinna z siedzibą w Skara, założona w 1979 roku przez Larsa-Gӧrana Blanka oraz Karla-Johana Blanka. Pierwszy multimarket w naszym kraju spółka otworzyła w 2011 roku.