– Podczas Shopping Center Forum 2017 chcemy zaprezentować postępy w komercjalizacji największego parku handlowego w Warszawie – Wodnego Parku Handlowego Marywilska 44 – mówi dla Retailnet.pl Małgorzata Konarska, prezes zarządu Marywilska 44 Sp. z o.o. Firma chce także pozyskać nowych najemców. Otwarcie parku wodnego zaplanowane jest na IV kwartał 2017 roku.

Z przedstawicielami firmy będzie można spotkać się 5 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa, gdzie odbędzie się SCF 2017. Szczegóły na temat swojej najnowszej inwestycji spółka Marywilska 44 zaprezentuje przy stoisku 2.8.

Komercjalizacja w toku

Inwestorem Wodnego Parku Handlowego jest spółka Marywilska 44 Sp. z o.o. działająca na polskim rynku w sektorze zarządzania i wynajmu powierzchni komercyjnych, należąca do Grupy Kapitałowej JHM Development. Przedstawiciele firmy zdecydowali się wziąć udział w wiosennej edycji Shopping Center Forum.

– Forum jest miejscem spotkań, gdzie możemy nie tylko zaprezentować nasze plany i osiągnięcia, ale i zweryfikować pewne założenia dla lepszej realizacji zamierzeń. Chcemy też zaistnieć w świadomości najemców – mówi Małgorzata Konarska, prezes zarządu.

Wodny Park Handlowy Marywilska 44 jest kolejnym etapem rozwoju spółki Marywilska 44. Na 12 tys. mkw. powierzchni dostępnych będzie 8 tys. mkw. lokali do wynajęcia oraz 3 tys. mkw. powierzchni sportowo-rekreacyjnej. Do dyspozycji klientów będzie parking na ponad 4,5 tys. samochodów.

Inwestor podpisał już umowę m.in. z parkiem trampolin Jump Arena, dzięki czemu sieć parków rozrywki w Warszawie otworzy swoją pierwszą lokalizacje. W Wodnym Parku Handlowym Marywilska 44 zajmie prawie 2,5 tys. mkw. Będzie to największy tego typu park w stolicy kraju. Obecnie trwają rozmowy z czterema anchorami z ogólnie pojętej branży wyposażenia wnętrz i artykułów dla domu, a także sportu i hobby.

Wodny Park Handlowy Marywilska 44  zostanie oddany do użytku w IV kwartale 2017 roku.

SCF: 5 kwietnia

SCF to przestrzeń targowo-networkingowa i konferencja poświęcona najważniejszym wyzwaniom, przed którymi stoi obecnie branża centrów handlowych w Polsce. Głównym tematem rozmów będzie oczywiście komercjalizacja obiektów handlowych, ale w ramach paneli konferencyjnych pojawią się mocne wątki związane z finansowaniem inwestycji, ich wyceną i sprzedażą.

Kulminacyjnym punktem programu Forum będzie ogłoszenie wyników konkursu SCF 2017 Retailers’ Awards. Po raz piąty wręczone zostaną statuetki dla najlepszych najemców centrów handlowych w 9 kategoriach, w tym dla najlepszych managerów rynku retail.

Podczas Forum zaprezentowanych zostanie 150 projektów. Udział w SCF zdeklarowało już 300 sieci handlowych i 800 uczestników. Rejestracja twa nadal.

Partnerami Forum są CBRE, Deloitte, Empik, Agencja Freebee, GTC, Galeria Północna, Starbucks oraz JLL.