Do budynku Royal Wilanów wprowadziły się znane polskie marki odzieży męskiej i damskiej – Próchnik i Rage Age, które w swojej nowej lokalizacji oferują niedostępne nigdzie indziej produkty

18 lutego br. w Royal Wilanów otwarto najnowszy salon marek A.F. Próchnik i Rage Age by Rafał Czapul, który zajmuje 111 mkw. Tym samym powierzchnia handlowa obiektu należącego do portfolio Grupy Capital Park została skomercjalizowana w 100 proc.

Marki odzieżowe

Marka Próchnik, działająca na polskim rynku od 1948 roku, oferuje najwyższej jakości odzież i dodatki, które umożliwiają klientom tworzenie własnego stylu w oparciu o ponadczasową klasykę. Rage Age z kolei to powstała w 2009 roku marka dla osób, które preferują bardziej casualowe stylizacje z elementami rockowego stylu.

Zarówno mężczyźni, jak i kobiety mają do dyspozycji szeroki wybór eleganckich ubrań, idealnych na biznesowe spotkania, jak i odzieży utrzymanej w stylu casual doskonałej na każdą porę dnia. Dodatkowo tylko w Royal Wilanów dostępna jest kolekcja garniturów dziecięco-młodzieżowych, jak również dodatki i akcesoria polskich projektantów.

Wygodnym rozwiązaniem dla rodziców podczas zakupów jest mini plac zabaw, gdzie ich pociechy mogą przyjemnie spędzić czas. W wilanowskim salonie można również skorzystać ze specjalnie wydzielonego stanowiska usług krawieckich. Można tam odpowiednio dopasować lub poprawić wszystkie swoje ubrania, nie tylko te marki Próchnik czy Rage Age.

Inwestor obiektu

Grupa Capital Park jest doświadczonym i aktywnym inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości w Polsce od ponad dziesięciu lat, specjalizującym się w wyszukiwaniu i wykorzystywaniu okazji rynkowych (ang. opportunistic investor). Głównym przedmiotem działalności Grupy jest nabywanie nieruchomości ze znacznym potencjałem budowy wartości, np. poprzez zmianę warunków zagospodarowania przestrzennego lub uzyskanie pozwolenia na budowę, budowę nowych lub przebudowę istniejących obiektów, lub poprawę zarządzania istniejącymi budynkami.

Capital Park osiąga dochody z najmu oraz ze sprzedaży nieruchomości lub produktów inwestycyjnych opartych na nieruchomościach. Grupa aktywnie poszukuje możliwości zakupu nowych projektów nieruchomościowych oraz nowych źródeł dochodów i wzrostu wartości w obszarach rynku charakteryzujących się dużym potencjałem rozwoju. Od rozpoczęcia działalności w 2003 roku Grupa przeprowadziła ponad 100 transakcji inwestycyjnych i zarządza portfelem nieruchomości obejmującym 69 projektów o łącznej powierzchni wynajmu brutto ok. 269 tys. mkw., zlokalizowanych w 35 miastach. Spośród tych projektów 39 nieruchomości handlowych typu high-street znajduje się w strukturze utworzonego, innowacyjnego na polskim rynku Real Estate Income Assets FIZ AN, którym Grupa aktywnie zarządza i w którym posiada 15-proc. udział.