Włoska marka Tezenis dołączyła do najemców Złotych Tarasów

Oferta bieliźniana Złotych Tarasów wzbogaci się o nową włoską markę Tezenis, która 6 maja otworzy swój salon w centrum Warszawy. Salon zlokalizowany będzie na poziomie 0 Złotych Tarasów.

Włoska marka Tezenis kieruje swoją ofertę głównie do klientów z pokolenia Millenium – sama o sobie mówi, iż jest urodzonym trendsetterem z młodą duszą i entuzjastycznym podejściem do świata online oraz social media. W jej asortymencie znajdą coś dla siebie zarówno kobiety, dzieci, jak i mężczyźni.

W Tezenis klienci znajdą zarówno wyrafinowaną ofertę koronkowej bielizny, jak i wygodne i bawełniane projekty, komfortowe spodnie oraz ubrania idealne na co dzień, np. spódnice, sweterki czy modne bluzki z odkrytymi ramionami. W sezonie letnim kolekcja Tezenis wzbogaca się o stroje kąpielowe, wśród których w tym sezonie królują zmysłowe modele z paskami na dekolcie, fantazyjnym wiązaniem i splotami czy w wersji bandeau bez ramiączek. Można wybierać spośród bardzo różnorodnych modeli bikini, a także kostiumów jednoczęściowych.

Promocja na start

Ambasadorką marki Tezenis jest piosenkarka Rita Ora, która w sezonie promowała kultowy biustonosz Miami, a w kolekcji letniej zostanie gwiazdą nowej kampanii poświęconej właśnie strojom kąpielowym.

Z początkiem maja także klienci Złotych Tarasów będą mogli poznać ofertę Tezenis. Z tej okazji marka przygotowała wyjątkową promocję, w ramach której zainteresowani będą mogli zakupić wszystkie biustonosze za 25,90 zł.

Ponad 200 marek w ofercie

Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie – wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino oraz szereg punktów usługowych.

W centrum działa czteropoziomowy podziemny parking na 1200 samochodów. Projekt i funkcjonalność obiektu została już wielokrotnie nagrodzona. Złote Tarasy są zdobywcą tytułu najlepszego projektu komercyjnego na świecie (MIPIM Architectural Review Future Project Awards).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.