zlote-tarasy

W lutym tego roku Złote Tarasy świętowały 10. rocznicę otwarcia. Ostatnia dekada była czasem ciekawych wydarzeń i pozytywnych zmian w warszawskim centrum handlowym.

Od samego początku Złote Tarasy wyznaczają kierunek w branży oraz podejmują działania, które przyciągają uwagę i obecność klientów pod szklany dach w centrum Warszawy. Teraz 10. rocznica otwarcia zbiegła się w czasie z kolejnymi zmianami i procesem rekomercjalizacji.

Centra handlowe już dawno przestały pełnić funkcję miejsca, w którym konsumenci robią jedynie zakupy. Obecnie są to wielofunkcyjne kompleksy z rozbudowaną infrastrukturą usługową i gastronomiczną oraz szerokim wachlarzem dodatkowych atrakcji. To również miejsca spotkań zarówno tych biznesowych, jak i z przyjaciółmi czy rodziną. Mogą zrobić zakupy, ale i na moment się zatrzymać – wypić kawę, skorzystać z darmowego połączenia internetowego, pójść do fryzjera czy obejrzeć film. Od samego początku swojej działalności, Złote Tarasy zaspokajają te potrzeby i dlatego postrzegane są jako miejsce, w którym klienci mają szansę na doświadczenie wielu ciekawych emocji i udział w wydarzeniach zapadających w pamięć – informują przedstawiciele obiektu.

Działania prowadzone przez Złote Tarasy w ostatniej dekadzie pokazują, że warszawskie centrum handlowe doskonale rozumie i zna najnowsze trendy oraz oczekiwania swoich klientów – realizuje odważne i kreatywne projekty oraz wzbogaca swoją ofertą handlowo-usługową o nowych najemców.

zlote-tarasy

Złote Tarasy – więcej niż tylko zakupy

Klienci odwiedzający ulicę Złotą poszukują, oprócz możliwości zrobienia zakupów, również smacznego jedzenia. Strefa gastronomiczna w Złotych Tarasach jest jedną z największych pod względem liczby lokali. Ciekawą ofertę klienci znajdą na każdym poziomie centrum handlowego – zbliżona liczba restauracji znajduje się na poziomie pierwszym oraz przy charakterystycznej fontannie, a największa koncentracja lokali mieści się na trzecim piętrze. Na spragnionych świeżo mielonej kawy czeka szeroki wybór ponad 10 tylko samych kawiarni. Złote Tarasy są również miejscem gdzie klienci mogą pójść na siłownię, do kina oraz zadbać o włosy i paznokcie. Od 2014 roku, centrum handlowe przy ulicy Złotej oferuje również bezpłatne konsultacje ze stylistką, która doradzi odpowiedni krój czy kolor ubrań, a także pomoże znaleźć strój na specjalną okazję. W Złotych Tarasach można spotkać także fotografa, który w wybrane dni dokumentuje styl klientów centrum handlowego i nagradza ich kartą podarunkową Złotych Tarasów o wartości 200 zł.

Atrakcje i wydarzenia, które zaskakują klientów pomysłowością oraz zapadają w pamięć na stałe wpisały się w wizerunek Złotych Tarasów. Rok po otwarciu i nieprzerwanie aż do dziś, Złote Tarasy są partnerem Warszawskiego Festiwalu Filmowego, czyli święta dla wszystkich fanów kina. Jedna z najbardziej znanych artystek muzyki pop – Britney Spears – piosenkarka spotkała się ze swoimi fanami w Złotych Tarasach z okazji premiery linii bielizny, którą zaprojektowała wspólnie z marką Change Lingerie. Pod szklanym dachem gościł również 50cent, czy Atonio Banderas oraz plejada polskich gwiazd.

Nowe sklepy w Złotych Tarasach

Od lutego tego roku Złote Tarasy przechodzą proces rekomercjalizacji. Centrum handlowe w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów pozyskało nowych najemców, a dobrze znane i lubiane sklepy prezentują się odwiedzającym w nowej odsłonie. Od początku tego roku, klienci poszukujący najnowszych trendów mogą zrobić zakupy w pierwszym i jedynym w Warszawie sklepie amerykańskiej marki odzieżowej Forever21. Z kolei klientki poszukujące zmysłowej bielizny mogą odwiedzić salon włoskiej marki Tezenis. Złote Tarasy poszerzyły również swoją ofertę biżuterii i akcesoriów. Wśród nowych najemców znajdziemy markę Tous, która otworzyła swój flagowy salon. Klienci centrum mogą już także wybierać w ofercie znanej firmy jubilerskiej Arentart Forever, która oferuje m.in. kolekcje biżuterii inspirowane takimi miastami jak: Londyn, Paryż czy Nowy Jork. Dla mężczyzn poszukujący klasycznych wzorów otwarty został butik Giacomo Conti.

– Złote Tarasy z rozmachem wkraczają w drugą dekadę. Efekty procesu rekomercjalizacji już są widoczne, a nadchodzące miesiące przyniosą kolejne pozytywne zmiany w ofercie najemców i wyglądzie niektórych sklepów. Centrum handlowe przy Złotej na pewno już wkrótce zaskoczy swoich odwiedzających nowymi markami, kreatywnymi projektami i premierowymi wydarzeniami – informuje zarząd obiektu.

Więcej na stronie internetowej www.zlotetarasy.pl