Grand Kitchen niebawem zacznie funkcjonować na pierwszym poziomie warszawskiego centrum handlowego. W wyniku rozbudowy Arkadii powstaje również nowa przestrzeń rodzinno-eventowa, tereny rekreacyjne oraz nieobecne dotąd w naszym kraju formaty sklepów i lokali.

Grand Kitchen w Arkadii

Grand Kitchen to nowa strefa restauracyjna Arkadii, której otwarcie zaplanowane jest na wczesną jesień. Ten nowatorski koncept opiera się na atrakcyjnie zaaranżowanej przestrzeni o różnorodnej ofercie gastronomicznej, w której klienci będą mogli zasmakować kuchni z różnych stron świata – w tym azjatyckiej, hiszpańskiej, włoskiej czy libańskiej. Nowa przestrzeń, pełna światła i ciepłych kolorów, ma zachęcić gości do celebrowania wspólnych posiłków z rodziną i znajomymi, a także organizacji lunchów w przyjemniej, spokojnej atmosferze.

– Często zapominamy o tym, jak ważne dla naszych codziennych relacji są wspólne posiłki oraz towarzyszące im rozmowy. Dlatego cieszę się, że będę mógł mieć swój udział w tworzeniu tego wyjątkowego miejsca – mówi Grzegorz Łapanowski, ambasador Grand Kitchen. – Razem z Fundacją „Szkoła na widelcu” od niemal 10 lat działamy na rzecz lepszego jedzenia w szkołach i przedszkolach, a także promujemy wiedzę na temat zdrowego odżywiania wśród dzieci, ich rodziców oraz nauczycieli i pracowników stołówek. Jako ambasador Grand Kitchen planuję wspólnie z Arkadią wielką kampanię; w ciągu 50 tygodni zrealizujemy 200 warsztatów kulinarnych przez cały rok, dostępnych bezpłatnie dla wszystkich. To unikalne w swojej skali działanie, dzięki któremu jeszcze lepiej promować będziemy edukację kulinarną.

Oferta gastronomiczna w Arkadii

Oprócz wydarzeń kulinarnych, zaplanowanych w obrębie strefy restauracyjnej Grand Kitchen, goście zyskają dostęp do szerokiej oferty wydzielonej przestrzeni gastronomicznej. Wśród nowych restauracji pojawią się m.in.: Azia Concept – dwupoziomowy lokal, w skład którego wchodzić będzie restauracja japońska Hana Sushi, kuchnia chińska Dim Sum, kuchnia tajska Nai Thai, a także bar Hana Sushi Express, Zielona z kuchnią wegetariańską i wegańską, Lalka – lokal serwujący naleśniki oraz Fenicja – restauracja oferująca potrawy kuchni libańskiej. Ponadto na terenie Grand Kitchen został otwarty także lokal Pizza HUT w zupełnie nowej, nieznanej dotąd w Polsce odsłonie. Koncepcja ta opiera się na wprowadzeniu do oferty nowych propozycji pizz, które są przygotowywane i wypiekane w kamiennym piecu na oczach gości, a także świeżego baru sałatkowego. Goście nowej strefy restauracyjnej będą mieli do dyspozycji także Starbucks ora cztery wyspy restauracyjne, a wśród nich m.in. Cafe Vincent, czyli piekarnio-kawiarnia w stylu francuskim, La Manga serwująca hiszpańskie tapas, pinchos oraz Consonni.

Nowe, unikalne sklepy w Arkadii

W wyniku rozbudowy Arkadii zostaną otwarte nowe sklepy, a wśród nich Victoria’s Secret w nowym koncepcie, niedostępnym dotychczas w Polsce. Pojawi się też przebudowany Empik w nowatorskiej odsłonie, ponieważ w obrębie sklepu zostaną umieszczone m.in. interaktywne urządzenia multimedialne pełniące funkcję personalnego doradcy klienta oraz duże ekrany prezentujące aktualności ze świata kultury i rozrywki. Zmiana czeka także salon Smyka, który w wyniku przebudowy będzie sąsiadował z Empikiem. Ponadto znaczące zmiany przeszedł już salon H&M, który w wyniku rozbudowy zyskał dział H&M Home, trzeci poziom i tym samym stał się flagowym sklepem marki. W najbliższych miesiącach planowane są również kolejne otwarcia – m.in. firm do tej pory nieobecnych na polskim rynku.

Jeszcze więcej udogodnień

Arkadia, w 2012 roku, jako pierwsze w Polsce oraz trzecie w Europie centrum handlowe uzyskała czterogwiazdkowy znak jakości oferty i usług.

– Chcemy zapewnić naszym klientom najwyższą jakość usług, dlatego stale inwestujemy w nasze centra. Nasi goście mają już dostęp do usług, takich jak: szatnie, aplikacje na smartfony, bezpłatny i nieograniczony dostęp do WiFi czy usług typu „premium”. Teraz przyszedł czas na wprowadzenie kolejnych udogodnień i bezpłatnych atrakcji, które sprawią, że nasi klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni z wizyt w Arkadii – mówi Jakub Skwarło, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco na Europę Centralną.

W wyniku rozbudowy centrum handlowego zostanie utworzona wyjątkowa strefa rodzinno-eventowa, łącząca Grand Kitchen z obecnym food courtem oraz częścią rozrywkową Arkadii – kinem Cinema City oraz ponad tysiącmetrową salą zabaw dla dzieci pod nazwą „Fikołki”. Nowościami będą także: piąty kompleks toalet, przebudowa wejścia z parkingu, wejście do fitness clubu Calypso w pobliżu lokalu C&A oraz usprawniona komunikacja do strefy restauracyjnej z nowymi windami oraz ruchomymi schodami.

Zmiany widoczne będą też na zewnątrz Arkadii. Powstaną tu: bezpłatny plac zabaw, nowoczesna fontanna, nowe tereny zielone z ławkami. Zostaną utworzone także dodatkowe zadaszone i monitorowane miejsca na rowery, ułatwiony będzie również dostęp do przystanków oraz postojów taksówek.

Przypomnijmy, centrum handlowe Arkadia funkcjonuje od 2004 roku. Obiekt rocznie odwiedza około 20 mln klientów. Na 113 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 240 lokali, w tym 190 sklepów, 20 punktów usługowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Drugie piętro centrum przeznaczone jest na część rozrywkową i mieści się tu multipleks Cinema City z 15 ekranami oraz sala zabaw dla dzieci Fikołki. Wśród kluczowych najemców Arkadii znajdują się m.in.: Peek&Cloppenburg, Sephora, Reserved, Zara, Apart, H&M.

Właścicielem i zarządcą Arkadii jest firma Unibail-Rodamco.