Shopping Center Poland Magazine w nowej formie

Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Czerwcowe wydanie jest 150. Jubileuszowe i w zupełnie nowej odsłonie. 92 strony w nowym layoucie.

– Zmiany mają fundamentalny charakter z punktu widzenia formy. Rynek centrów handlowych w Polsce wszedł w fazę dojrzałości i taką właśnie formę daliśmy naszemu miesięcznikowi – mówi Wojciech Wojnowski, redaktor naczelny Shopping Center Poland Magazine.

Formalne zmiany mają uwypuklić zawartość merytoryczną. – Tym co wyróżnia nasz miesięcznik są przede wszystkim autorskie wywiady naszych dziennikarzy z kreatorami rynku. To jest i pozostanie naszym znakiem firmowym – dodaje Wojciech Wojnowski.

Wywiady znakiem firmowym SCP

W najnowszym, jubileuszowym numerze czytelnicy znajdą m.in. wywiady z Przemysławem Lutkiewiczem (LPP), Michałem Proszewskim (Nespresso), Wojciechem Kamińskim (Maxi ZOO), Zbigniewem Grycanem, Arturem Pękackim (Obag.store), Markiem Ćwiekiem (Apsys/Posnania), Krystianem Modrzejewskim (LCP Properties), Jakubem Gierszyńskim (Decathlon),  Rafałem Ohme (Neurohm), Magdaleną Frątczak (CBRE), Michałem Małeckim i Filipem Grzesiakiem (CREAM), Marcinem Olesiakiem (Sweet Gallery).

Miesięcznik Shopping Center Poland Magazine od 13 lat dociera do osób decydujących o kształcie rynku centrów handlowych w Polsce. Wśród czterech tysięcy jego czytelników są między innymi przedstawiciele 594 brandów handlowych. Duża część nakładu kierowana jest bezpośrednio do dyrektorów galerii handlowych oraz szefów marketingu.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn